Cha cha bloggen.

Hallå där kött å blåbär!!

Ville bara tala om för er att vi åker på träningsläger till Turkiet idag och är borta i en vecka. Det ska bli väldigt skönt o komma bort tilll värmen, träna me shorts o t-shirt o koppla av. Vi kommer förbereda oss på bästa sätt för att sedan starta serien på bästa möjliga form om exakt en månad. Om jag inte kan uppdatera bloggen från Turkiet, så får jag göra det när vi kommer hem istället. Så ha tålamod, jag har sagt det tidigare och säger det igen. Tålamod är vår nyckel!!

Ni kan även följa mig på twitter @daniellachamoun, där uppdaterar jag lite mer än vad jag gör på bloggen. Vill ni hänga med så gör det!!

Hejdå Sverige, Hej Turkiet!!



-Såhär ser hotellet ut, vi ska inte klaga! Ha så kult,,,,hej hej

FoooorzaaaaAiiiik

Mvh/ The one and only #99


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0