2LAX12

Hej hej allihopa!!

Jahapp, vad ska man säga. Då var det dags för ett nytt år med nya förutsättningar, nya mål, nya tag. Därför säger vi adjö till 2011 och välkomnar 2012. God fortsätting på alla och vi hoppas att det blir ett grymt år på alla sätt o vis.

Jag kan säga att jag har varit sjukskriven från bloggandet ett tag, har inte haft lust o blogga. Därför har den inte uppdaterats lika mycket som innan och som alla vet så har Patric Mourinho slutat, så det blir ingen battling mellan mig och honom längre. Nu får jag nästan hela bloggen för mig själv om ingen annan vill skriva nåt förstås vilket jag hoppas att dom gör................Jag kan väl känna att jag ska uppdatera bloggen då o då, för att ni ska veta att den lever kvar. Just nu har jag inte så mycket o säga förutom att det sägs att världen går under iår, det återstår o se om den gör det eller inte. Tror ni verkligen på det?? Det gör inte jag iaf, det ska ni veta!!!

Sen ska jag passa på o välkomna vår nya tränare Mathias och våra nyförvärv välkomna till AIK och oss!!!! Vi startar den 10/1 och därefter kan en hel del bilder och annat dyka upp. You never know. Så håll utkik!! Bara om jag orkar,,,,,,




- Såhär såg det ut i Södertälje 31/12 - 1/1, väldigt vackert!!

VENI VIDI VICI, nu kör vi igång!!

/ DC


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0