Back on track,,,,,almost.

Hej hej allihopa.

Det va ett tag sen man va här o skrev!!

Idag är det 1:a februari, vilket innebär att vi är på en ny månad, med nya möjligheter. Månaden är rätt speciell eftersom det är skottår och 29 dagar. Vi har en extra dag i månaden om ni inte visste det. Men iaf, ville bara tala om det för er som inte visste det.

Tänkte bara säga att bloggen lever fortfarande och att den kommer uppdateras då o då när jag har tid. Jag är väldigt upptagen med mitt jobb.....not!! Än så länge så finns det egentligen inte mycket o skriva om riktigt eftersom jag inte är nere på skytteholm nånting och tränar med laget. Jag kör min rehab på annan hemlig ort, därför har det inte varit så mycket bloggande för min del. Jag kommer uppdatera den mer längre fram på säsongen då jag hoppas kunna vara nere lite mer på skytteholm och kan träna min rehab där nere. Men jag är inte där ännu, så ha tålamod så länge. Men det kan dröja ett tag till så ni vet,,,,som sagt ha tålamod med mig och bloggen. Tålamod. Okej, tålamod. Det är min nyckel till det mesta tror jag iaf.

Sen ville jag berätta att jag älskar o driva med våra nya spelare speciellt Sussie Nilsson (Dragan Ivanovich) , vår målvakt. Hon får träna extra så att hon kan rädda alla bollar nu, för när jag kommer tillbaka så kommer hon ha det rätt jobbigt på träningarna. Bara kärlek Dragan, det vet du!!

Jag måste även berätta att jag kollar på youtube klippen från förra året och njuter av hur kul det va o vinna i princip varje match och hela serien. Vill ni oxå få tillbaka lite roliga minnen så ta en titt på klippen som finns på youtube. Det roligaste va ju borta matchen mot Sunnanå innan sommar uppehållet då vi vann med 6-0 och fick en grym hemresa med typ 10 timmars tågresa. Det är oförglömligt!!

Det var det mesta än så länge....som jag sa tidigare. Ha tålamod!!!

Mvh/ The 1 and only



Kommentarer
Postat av: Helmut

Hjälte!

2012-02-01 @ 15:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0