Hassan rules,,,,,,

Go kväll!!

Jag håller mitt ord och fortsätter med mitt bloggande, alltid lika kuuuult. Vill ni veta min dag, nää skit i den. Finns inte så mkt o säga idag, förutom att jag har varit på gymmet och pumpat som vanligt. Det är där jag håller mig mestadels,,,,,,,

Men det jag framför allt vill säga idag är att jag vill tacka Roland (Rolle) Nilsson för dom fina blommorna han skickade till mig idag. Jag uppskattar det som fan!!!

Ni som inte vet vem Rolle är kan jag berätta lite kort att han är vårt största fan och hejar på oss i vått o torrt. Han gör allt för att kunna åka på våra borta resor och stötta oss där oxå. Vi uppskattar det väldigt mkt. Tack Rolle för att du finns,,,,,,,vi spelar för dig och framför allt din tattoo för att den inte ska gå förgäves. Vi tänker vinna varje match, tyvärr kan jag inte göra mer än vad jag har  gjort. Men jag kommer stå där med dig och heja fram laget. Fixar du en högtalare till mig oxå så vi blir två numera???

Ladda järnet nu och se till o vinn matchen,,,,,,,,,,,,,,göööör måååål .



- Återigen, tack för blommorna Rolle. Dom är hur fina som helst, och fin färg. Niiice!! :)



- Det här är Rolle tillsammans med mig. Båda # 12 . Heja heja.


Tuta o kör, det är vi som e AIK.
Tjing tjing .

/ # 12

Kommentarer
Postat av: #86

Rolle är kung!

2011-09-24 @ 09:40:48
Postat av: # 12

Håller helt klart med.

2011-09-24 @ 12:49:43
Postat av: rolle

tackar men vem e du 86

2011-09-24 @ 23:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0