Gott nytt jul.

Hej hej alla fashion kids. ¨

Tänkte berätta lite om gårdagen då det bjöd på lite trevligheter,,,,först o främst vill jag säga att det va en skön 7-1 seger mot Gävle. Bjöd på snygga mål och fin lir då o då,,,,,,Nästa vecka vill jag se mer vilja och att alla krigar som fan mot våra lokalkonkurrenter. Det blir ett hett derby, det är större än AIK-DIFs herrar. Patric kallar det för El Clasico , jag vet inte om jag skulle se Vasalund som Real Madrid. Men dom kan få va det, för att dom är lika dåliga!!! För jag vill se vinst där oxå, så jag kan njuta resten av dagen med bröllop. Kuult kuult,,,,,

Egentligen så tänkte jag mest visa bilder och låta bilderna prata istället för att jag ska skriva med ord,,,,,jag tror eller vet att jag typ är världens skönaste människa. Jag kan känna att Patric blir lite avis på mig när jag säger så, för han tror nämligen att han är skönare än mig. Men han har en bit kvar att komma upp i min nivå.



- Börjar med att tacka Rolle återigen för mitt fina paket som jag fick av honom. Ni ser själva vad jag fick. Tack Rolle, du är kung!!



- Line up  .



- Gävle fick oxå vara med. Hej hej,,,,



- Petra back on track, med foten o kryckorna. Vi kommer bli biffigast i laget 2lax12 :) 

 

- Äntligen så fick vi bullarna av Sara. Hon fyllde år i slutet av juli och hämta fika den 24:e sept. Bättre sent än aldrig brukar man säga!! Tack.



- Gamar,,,,,Jackie försöker leka fin. haha



- O va har ni för efterrätt??



- Det här e nog största gamen eller? Kul min Malin fick oxå,,,,,



- Alla får vara med o fira segern o äta fika :)



- Till o med Henke!!



- Det va "trafik" på essingeleden,,,,,,



- Bildades kö pga två idioter.

Tack för gårdagen, hoppas på vinst varje match så jag kan komma med bra grejer. Ni som älskar oss, älskar vi oxå er, ni som inte älskar oss , älskar vi ändå.

Ha en trevlig söndag!!

/ Hazzan Baba


Kommentarer
Postat av: #8

Tack daan för den charmiga bilden!! INTE

2011-09-25 @ 14:10:13
Postat av: #11

Fan vad bra jag blir på bild!!

2011-09-25 @ 14:14:35
Postat av: # 12

Det är bara kärlek, det vet ni. Nästa gång får det bli bättre bilder. Puss puss

2011-09-25 @ 15:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0