....

Hej alla söta!!

Det  va ett tag sen jag va här o skrev, känner att jag behövde ta en paus och komma med något nytt o roligt kanske. Fast grejen är den att jag inte har något nytt att berätta, eftersom det inte har hänt något speciellt. Men hur som helst så ville jag bara skriva lite och berätta att jag lever iaf,,,,,,,,,,,det är väl kuult?!?!

På lördag har vi en ny match och då är det vår tur att åka mot Västerås och spela mot Gideonsberg som ligger näst sist i tabellen. Lite oväntad tycker jag, eftersom jag  tyckte de va ett bra lag när vi möttes på Skytteholm tidigt på säsong. Det blev 1-0 vinst för oss då.....Men det har gått upp och ner för Gideonsberg under säsong, men för deras del är det viktigt att plocka poäng men det behöver dom inte göra mot oss men annars skiter jag i dom. Jag ville bara påpeka att det är ett bra lag vi möter och krävs att vi kommer upp i våran högsta nivå som vi brukar för att kunna ta hem 3 pinnar till skip. Kör vi så kör vi, så enkelt är det.................Men först innan lördag så är det 2 träningar kvar, en redan ikväll och en imorn. Bra fart på träningen och bra kvalité så kommer det här bli grymt till på lördag. LADDA LADDA LADDA, för nu kööör vi!!!!

Apropå ingenting så kommer inte Mourinho kunna vara med på fredagsträningen, men vem fan bryr sig om honom???
- Vi har ju Nisse (Nils) som kan hjälpa oss och få en bra träning. Jag tror vi kommer få avsluta ganska mycket, om inte hela träningen består av avslutsövningar. Men det är väl kuuult, fotboll består ju av att man ska göra mycket mål. Det gillar jag!!

Några andra punkter:

* Sara lovade att baka bullar och hämta till träningen eftersom hon aldrig tog med sig födelsedagsfika, men ingen har sett nåt eller? (Hon fyllde år 25e Juli).

* Sara skulle blogga efter Umeå Södra matchen, men ingen har sett nåt där heller eller?

* Sara skulle fixa nån grill/fest, men ingen har hört nåt där heller eller?

(Sara, allt detta är en påminnelse även om jag vet att du sliter mkt på jobbet). Men ring 08 702 00 90 så får du hjälp med det du vill!! Eller ringer du 0*3 *22 54** där kan du få bättre hjälp med det du vill. Vi ses ikväll, pigga o glada. PUSS!!

Kärlek och Respekt!



/ DC


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0