Cha cha bloggen

Tjena hallå hej hej.

Jag vill lämna in en anmälan om det som hände på Sten Frisk cup, där det (gula laget) sköt iväg bollen (Shamo) och aldrig hämtade den. Reglerna i Sten Frisk säger att skjuter man utanför eller så, så måste man hämta bollen och lägga in den i nått av målen. Ska vi köra så, så ska det vara rättvist och därför ska reglerna gälla alla och inte bara en eller två. 
Just därför så tycker jag att detta borde tas på allvar. PUNKT OCH SLUT!!?!.


Ladda ladda ladda,,,,,för nu kööör vi mot slutet och det finns inget annat än att vinna på både träning o match. Kör vi så kör vi, så enkelt är det.

- Vilja , inställning , mål........tack o hej leverpastej...............ha det så kuuuuul,,,,,,,,kuuuuult. Hej hej.


Tack för mig!!



Peace and Love / # 12

Kommentarer
Postat av: #01

JÄMSTÄLLDHET, hahahhahahahaahah BRA SVENSKA SYRRAN HAHAHAHAHAHA

2011-09-01 @ 22:45:32
Postat av: #01

men som om det ens finns rättvisa i d här spelet, vi (gula) har ju inte fått me oss nånting, plus att DU (Daan)ska vara tyst, för du ska erkänna att det blev mål när domaren patrik dömde bort det, hela bollen va inne o du vet d!! så ja överklaragar din protest, PUNKT OCH SLUT!

2011-09-01 @ 22:53:49
Postat av: Marcus

Hahahhahhahahaahhahahaha

2011-09-01 @ 23:07:12
Postat av: Anonym

Inne eller ute,,,bollen va inte inne!!!!!! Domarn dömde rätt,,,,att sparka iväg bollen utan att hämta är helt klart inte okej,,,me tanke på att man blir en mindre på plan o i de fallet blev ni inte det för hon gick aldrig o hämta bollen. Tack för mig!!! Sov gott hej hej.

2011-09-01 @ 23:08:52
Postat av: #21

Naza, jag tycker att vi ska göra en ordentlig överklagan. Det är vi som ska ha poäng för att ha gjort ett mål men som dömts bort av en så kallad domare. Dan, domaren kanske dömde fel men jag säger inte att han gjorde det men ni vinner inte matchen för det, vi skulle ändå vinna med 3 spelare. PUNKT OCH SLUT !!

2011-09-01 @ 23:32:14
Postat av: # 12

Ni hade omöjligt vunnit me 3 st, såg du hur långt borta bollen va?? de hade tagit hundra år o hämtat den, vi hade vunnit, lätt. Ni kan inte göra en överklagan, eftersom alla såg till o med domarna såg att hon aldrig hämtade bollen,,,,Tack för mig!!

2011-09-02 @ 09:47:29
Postat av: #86

Det finns inga svenskar som tycker något?

2011-09-02 @ 10:35:55
Postat av: #86

1: Vem är PatriK?



2: Domare i Sten Frisk cup nämns vid Lerjéus..



3: Punkt OCH Slut!

2011-09-02 @ 10:36:41
Postat av: Marcus

Vem har störst vinnarskalle i AIK?

2011-09-02 @ 10:48:13
Postat av: #01

OCH ALLA SÅG ATT BOLLEN VA INNNE FÖRUTOM DOMARN SOM SER DET HAN SJÄLV VILL SE!! PUNKT OCH SLUT!!

2011-09-02 @ 11:40:38
Postat av: #86

Marcus... Vem som har störst vinnarskalle?!..



Svaret är sjukt givet att det är Herr Jildefalk som står för mest psyke.. Han viker inte en tum i diskussioner och har aldrig förlorat på sten, sax, påse eller texas hold´em... Gissa siffra är också ett av mina starka sinnen..



Jag pratar om mig själv i både tredje och fjärde person..



PJ

2011-09-02 @ 12:40:01
Postat av: Kenneth Tallinger

Disciplinnämnden hade inatt ett extrainsatt möte i frågan och har enligt sedvanlig praxis (lotteri, sten-sax-påse) kommit fram till ett beslut.



Resultatet kvarst

2011-09-02 @ 12:53:55
Postat av: Kenneth Tallinger

Disciplinnämnden hade inatt ett extrainsatt möte i frågan och har enligt sedvanlig praxis (lotteri, sten-sax-påse) kommit fram till ett beslut.



Resultatet kvarstår, dock tilldöms att framtida drabbningar av liknande art ska ske inför tomma läktare. (100% tomma som Özkan skulle sagt) Vidare tilldelas Emma Lindqvist en varning för störande av ordningen, fortsatta incidenter med ovan nämnda kommer resultera i en Peppis.



Disciplinnämnden, SVFF - fotbollsälskare



2011-09-02 @ 12:59:56
Postat av: #86

Bara att heta Kenneth med H är misshandel.. Avstägning 2 månader bör kvarstå...



jag har utvecklat sten, sax, påse.. Nu finns även "Kvasten"...

2011-09-02 @ 13:29:34
Postat av: Anonym

Hela bollen måste va inne och inte en tredjedel,,,,,men sen tycker jag att det är dåligt att Shamo inte får poängavdrag, det va hon som sparka iväg bollen utan att hämta. Jag protesterar!! Därför vill jag göra en överklagan om det....tack för mig.

2011-09-02 @ 13:53:07
Postat av: Kenneth

å du är?

2011-09-02 @ 14:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0