Cha cha bloggen

Hallå i huset.

Now i am back on track again,,,,,I told u,  so trust me then!!
Älskar att blanda in lite engelska när jag pratar, det är lite små kul. Plus att jag är hur grym som helst på engelska, för er som inte visste det!! Om nån vill prata me mig så äre bara o göra det,,,,,leets go.

Övrigt då, en helt vanlig dag där jag sov lite halv dåligt sådär. Vaknade sedan lagom till våra bästa år, den är grym eftersom den aldrig tar slut,,,,,man hänger alltid med i serien oavsett om man inte har sett den på flera månader, riktigt bra säger jag bara. Sedan vare dags att dra sig vidare mot gymet och pumpa lite, jag visar bilder sen hur stor (anabola) och stark jag har blivit. Håll ut, det kommer. Räkna med några månader bara så jag känner mig fit..........ta det lugnt, det kommer,,,,,,hetsa inte!!!!! De kommer sa jag,,,,,,,,,,,,,

Sen vare dags för en trevligare kväll, lite allsvensk fotboll o bra käk efter det,,,,,,,det är alltid lika kuult. Sen att man får träffa lite människor är oxå kuuult,,,,,,,,



Södertälje fotbollsarena = Jallavallen
 - Syrianska - Örebro 3-1 vinst,,,,,,(Till alla som inte vet så håller jag på Assyriska i första hand, bra då vet ni det oxå).



Lite god mat,,,,,kolla röken. Mmmm,,,,,



Lite trevligheter oxå med bra o god mat på Crazy Town (stället heter så).

Det va lite om dagen, det kommer mera och fler dagar,,,,,,,,håll i er då.

Ha det så kult på resturangen, hej hej!!

/ DC


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0