Inför Gustafs GoIF "away" Del I - Sonen av anarki, bajare och lite om "slutgrejen"



Anarkisten är här...


Det här är den första delen av två inför morgondagen. Klippet igår blev mer som en avslutning av den magiskt sköna segern mot Bollstanäs förra helgen. Det är viktigt med avslut..

Nu går vi vidare mot den sista matchen för året och även den viktigaste. Det slår mig även att det är det näst sista inlägget inför en match här på bloggen för min del. Det sista kommer ikväll och efter imorgon så vet ingen hur det kommer att gå. Det största vore att köra en silenzio efter morgondagen men tyvärr så får ni inte det nöjet. Man kanske ska börja med twitter istället?!

"Den som inte hoppar han är bajare.."

Det är en fin avslutning som Norrettan 2011 får skåda. Sundsvall uppe i norr ska vinna mot Rågsved och vi i Borlänge måste vinna mot Gustafs. Jag vill se det som en final, som en match som avgör vårt öde till 2012. Om man ska fortsätta behöva åka runt i norra Sverige och möta de värdiga motståndarna eller om vi även ska få se Skåne nästa år. Eller Nord-Tyskland som vi säger..

"Ni är mina tjejer..."

Gustafs GoIF är ett lag som likt oss inte har kryssat i årets serie. Jag hoppas att ingen får nöja sig med det efter imorgon heller. Ett lag ska vinna och jag tror att om vi vill så är det vi. är det vi så vet vi att det kommer att flippa, blir det inte så har jag för-beställt cyklar uppe i Borlänge till samtliga spelare. Vi andra åker buss...

"Får jag följa med på eh... slut-grejen.."


Jag slänger med en hyllning till ni som kommer att vara uppe i Borlänge imorgon.. Främst Rolle och även entouraget "Dalagnagarna"... Ni kommer att höras och jag hoppas att det inte förekommer pyroteknik eller bangers innan matchen är slut! Mot seger i Norrettan 2011 och framförallt mot en lördag utan sitt like...

Nu jävlar...


Jag vill tacka Marcus Bühlund för bilderna och även tacka Owe Fröberg.. Owe, Tack!


Alla andra som har hjälpt till i år runt matcher och runt laget. Tack.


Del II väntas in runt kl.21:00!

Håll i hatten...

MVH

/PJ "Son of anarchy" 



Kommentarer
Postat av: #30

Pff, nord-tyskland...

2011-10-14 @ 10:51:57
Postat av: #86

till #30..



Svar: WTF?!

Jag menade Danmark...

2011-10-14 @ 14:25:25
Postat av: #30

Isf öst-danmark! Eller varför inte syd-sverige??

2011-10-14 @ 18:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0