Kör man så kör man, "alla gör som dom vill..."



Hej.. Jag vet att det här kommer att spä på rykten och det är inte meningen. Det är därför jag förklarar mig..

Imorgon 29 oktober så kommer mitt sista blogginlägg någonsin skrivas. Jag har redan skrivit en årskrönika som kommer att
läggas upp i slutet av December, men morgondagens inlägg är det sista jag skriver på plats och live...

Det här har varit AIK Damfotboll anno 2011 års "grej".. För att utveckla verksamheten och fortsätta utveckla individen
så är detta ett måste. Vi måste utveckla varje vrå, för min del så börjar det här.. Det har varit många fina stunder på bloggen
och det har varit många roliga, tråkiga, arga, glada och hårda inlägg.. Morgondagens inlägg kommer att vara långt ifrån
mitt bästa inlägg men tyvärr det sista... Det kommer att läggas upp någon gång efter lunch..

Alla vi som ses ikväll.. Nu kör vi!

Damallsvenskan 2lax12...

"Tack"

PJ





 

Kommentarer
Postat av: rolle

vad betyder detta PJ ?? varf ska du sluta blogga??

2011-10-29 @ 00:29:24
Postat av: rolle

va betyder detta PJ??varf ska du sluta blogga??

2011-10-29 @ 00:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0