El classico,,,,,

Hallå tjena hej hej allihopa.

Länge sen jag skrev här, men jag ville låta Mourinho skriva lite och lägga in klipp inför matchen. Han älskar ju o hetsa, även om han själv blir nervös av det men inte erkänner det. Leker att han har värsta psyket haha....lite kult faktiskt.

Hoppas helgen har varit bra, för mig har den  varit grym!! Började lördagen med att se "el classico" och sedan bröllop på kvällen. El classico bjöd på en hel del men allt kom i andra halvlek. Jag är lite kritisk till första halvlek, tyvärr!! Första halvlek va sämsta på länge som jag sett, vi va passiva, gjorde för många misstag, hade dålig rörelse och allt detta berodde kanske på nervositeten. Vad vet jag,,,,jag satt på sidan o bet sönder mina naglar (dom jag hade kvar) av nervositet och fick panik. Jag slog Petra nästan hela tiden för att inget hände i första halvlek. Men jag kände på mig att det skulle bli en bättre andra halvlek och målen skulle trilla in förr eller senare....och när ettan kom va jag helt hysterisk, glad som fan. Och då kunde jag andas ut och slappna av för jag kände att Real Madrid aldrig skulle kunna vända det här mot Barca. Vi är för bra för dom helt enkelt. Sen kom tvåan och trean och det va så jävla sköönt med en skön seger,,,,,Hoppas på att ni gör en bra träningsvecka med bra kvalité och hög intensitet på träningarna för att sedan komma ut på lördagen och vinna mot Bollstanäs. Skulle sitta så jävla fint. Nu jävlar ger vi järnet sista två veckorna för att sen njuta av detta fotbollsår som varit en av dom bästa på länge..........Efter matchen var det express fart hem för att fixa o dona inför bröllopet och firade även el classico segern på bröllopet.



- Bra väder, mindre bra bild,,,,,,



- Försökte få med ansiktena på bild, men lyckades inte pga de fina  vädret. Men ni kan se lite iaf...



- Va även tvungen o ta kort på världens finaste tröja o namn på vår egna Rolle. Du är kung!!!



- Limousinen körde in i lokalen, häftigt va?



- Hörde jag skååååååååååååååååååååååååååål?!?!!!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!??!


Ha en bra dag mina fashion kids.

PEACE AND LOVE

/ # 12



Kommentarer
Postat av: #86

pga detta blogginlägg så väntar jag tills kvällen är kommen. Det blir tyvärr inga klipp pga "psykologiska & taktiska" skäl. Håll i hatten. Om teknik tillåter så ska vi dock kolla film idag!

Tjing Tjing

2011-10-03 @ 11:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0