Cha cha bloggen

Hallå alla mina fashionkids.

Största frågan är: Ooo huur måår jaag raaa?!?!?!


Nedräkningen till årets sista match i norrettan har börjat, det är 2 dagar och ca 4,5 timmar kvar till matchstart. Matchen spelas i Dalarna mot Gustafs. Tufft motstånd väntar, eller? Vi vann ju hemma premiären hemma med 5-0, jag hoppas ni minns den matchen. För jag gör det, det  va kuult måste jag säga. Men nu kan det bli roligare, ja ni vet,,,,,,,,,,
Jag måste bara säga att jag är sjukt laddad inför matchen, även om jag sitter på läktaren och kollar. Min trumma ska med och kusen ska oxå med. Vi ska höras, och JAG ska oxå höras!! Det är nästan att jag bara vill att de ska bli kväll för att jag ska sova så att det blir en ny dag, bara för att det ska bli lördag liksom. Jag vet att Patric är sjukt nervös inför matchen, även om han leker att han inte är det. Men han är ju trots allt Mourinho?!?! Då kan man inte va nervös, han har tillräckligt bra psyke för detta enligt honom. Jag har svårt o tro!! Jag älskar o hetsa honom så som han älskar o hetsa med annat.

Sen måste jag även säga stort tack för Dala-Gnagarna som har anordnat med resor och får dit så många som möjligt för att stötta och heja på oss på lördag. Taack återigen!! Det ska bli kul o få träffa er igen och jag hoppas på mycket folk. Ta med släkt och vänner och kom o kolla på matchen mot Gustafs på lördag kl 15.00. NUU KÖÖÖR VII!!!

* Till er andra som hatar oss, fortsätt med det,,,,vi gillar det!! Ni som älskar oss, vi älskar oxå er bara så ni vet!!!

* Skip, det är där vi finns. Kom å ta oss!!

* AIK 2LAX11, KÄRLEK & RESPEKT!!

Häng med oss vidare i framtiden o håll utkik på bloggen,,,,,det är här det händer. Håll i ratten,,,,,

/ Inget är klääärrt än.



- VACKER BILD!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0