Shaa shaa

Helloo everybody!!

Jaa va ska man säga,,,,serien är slut som ni alla vet och vi vann norrettan, alltså blir det spel i damallsvenskan 2lax12. Patric har valt att sluta blogga bara sådär, ingen vet varför. Han leker väl Mourinho. Nils är grym, Conny är duktig på att tvätta (när han gör det ordentligt) , Jööns finns han ens på riktigt? Men en annan sak så har Patric och jag börjat twittra......för er som bryr sig alltså, resten kan oxå få veta det. Det är kuult o twittra, hej hej!!
Det är nog därför det inte har varit mycket bloggande för min del, men jag kommer nog att blogga lite då o då när det finns nåt o skriva om men det finns ju typ inte nåt o skriva om med tanke på att det inte finns några matcher eller nåt nu fram till träningsmatcherna börjar nån gång i februari eller mars. Men jag kan säga att det har varit en del träningar i november o kommer va det månaden ut. Dom som vill provträna kan du bara gå ner till skip o känna sig som hemma o springa ut på plan, bara dom som håller bra nivå resten behöver inte ens gå ner. Tack för mig!!

Sen kan jag berätta att vi har lag avslutning på fredag 18:e nov, där vi ska käka middag tillsammans och sen vi får se vart vi hamnar...Sen har vi även blivit bjudna till Vasalunds avslutning, dom  som vill får gå. Ryktena säger att Valle bjuder på allt....Föresten för er som inte visste så är Valle ny tränare för Assyriska, välkommen till verkligenheten och livets stad Södertälje mannen. Keep it real!!

Jaa ni, va har man mer o säga....Aajuustee Patric är i Afrika, han tänkte bli afrikan. Han är ju så blek så han kanske får lite färg o blir brun/svart när han kommer hem?!?! Återstår o se sen........

Jag va o kolla på breaking down igår, slutet va bra iaf annars va det lite tråkig sådär. Åldersgräns på 11 år, det är nog den största frågan om det ska va 11 år o inte 15år. Va tycker ni mina söta läsare? Ska det va 11 eller 15?

Ajoo men det va nog det än så länge, we keep in touch. Chill down......

Ha det så kult hej hej. 

/ DC


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0