Son of anarchy. Del 1 och så vidare...




"Jag ser mig själv som en medlem i en lodjursfamilj.. Vilken stjärna i naturen."



Jag har funnits i mitt bo nu för en tid. Tittar fram när jag känner för det och givetvis ger min reflektion om tid och rum, handlingar och konsekvenser, vinster och förluster, sanningar och lögner och lite annat.. Dessutom.. Jag skiter i vad ni tycker..

Fick en fråga varför jag inte har skrivit på bloggen på ett tag.. Vissa tror att jag har tröttnat, vissa tror att jag inte har haft tid och vissa trodde att jag bara fortsatte på min "silenzio stampa" för att inte tappa fokus på matcherna.. Det som är rätt.. eller sant för den delen är att jag inte tycker att ni förtjänar att läsa det jag skriver.. Jag är för bra..

Fuck you..


Men framåt.. Nu är jag här.. Vet dock inte för hur länge. Det här med "silenzio stampa" har blivit min grej. Mycket efter negativa tongångar, falska ryktesspridningar, divalater och spelfusk så kan man lätt tröttna. Man vill mest då bara gå in i sitt näste och återhämta. Något som de yngre bör bli bättre på sena kvällar på sommaren! (Jävla sopor!)


Tänk om alla var som Peter Forsberg..



Annars i övrigt.. Det glada.. Sjukt jävla bra träningsvecka som resulterade i 8-0 mot Umeå Södra idag söndag..
Kul att se vilken fotboll vi kan spela när vi är glada och bra. Fortsätt med det! Men givetvis så vill mycket ha mer.. Nu väntar en ledig helg (ta vara på den!) och sen en resa till Sundsvall. Sundsvall är seriens tredje bästa lag.. Det kommer att bli tufft. Det är alltid tufft att åka upp till Norrland. Jo men visst...

Vissa tror att det här med lagsammanhållning är att alla ska vara glada och skratta och älska varandra. Är man i ett lag så måste aggression, utskällningar, beröm, känslor, kärlek och hat förekomma. Det är det som gör oss starkare men man ska alltid.. ALLTID respektera varandra. Acceptera att folk är olika, inte tycker samma eller agerar olika i vissa situationer. Alla har rätt att tycka.. Glöm inte det.. Älska striden å sluta för helvete inte att springa...


Till er som inte tillhör vårt lag: Det är fortfarande sjukt dålig stämning. Resultaten visar ju att det påverkar vårt klimat och spel.. Jävla idioter..


Kort i övrigt:

- Barca vann förtjänat CL-finalen. Det är ju kul...

- Conny grät i bussen hem från Borlänge till filmen "Wedding crashers".. han sa dock att han hade fått något i ögat!

- Hassan-Baba lyckas alltid med ett skott från 30 meter.

- Sunnanå, vi kommer att jaga er till slutet!

- Jens! Det är ett T9 fel jag har på min mobil.. Det är inte könsord jag skriver.. tror jag..

- God jävla tårta efter matchen idag!

- Vårens Burberry kollektion..

- Alla idioter.. Ni är sköna..




Jag gillar orange...






Ja men vi får se hur det blir de närmsta dagarna... Det kan ju vara så att det kliar i fingrarna.. Då är jag här.. Eller inte..

Hörs.. eller ses..

eller inte...

/PJ

ps. aggression är oxå ett sätt att visa känslor...

Kommentarer
Postat av: marcus

Ingen Naza i vm i år heller. En skandal!

2011-05-30 @ 22:16:13
Postat av: X2

Episkt

2011-05-31 @ 14:23:00
Postat av: woxo

Ett slag i magen..

2011-05-31 @ 16:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0