Cha cha bloggen

Tjena hej hej hallå.

Fint väder idag och några dagar framåt, så njut av solen så mkt ni kan. Igår söndag så åkte vi till Gävle och spelade match. Vinst med 9-0 , man kan inte klaga utan  bara njuta av segern och ladda om batterierna för en ny vecka och ny match på lördag mot Gideonsberg. Vi hade en trevlig lång heldags resa. Det är väl första långa borta matchen, men det lär bli fler. Vi har kul tillsammans iaf elller,,,,nej juste det går ju rykten om annat. Aja, vi skiter i dom.

Här bjuder vi på lite bilder, saker som hände under resans gång. Man får väl bjuda på sig själv lite!!



- Naza tyckte det stank bajs, hon försökte ta reda på vart ifrån lukten kom. Från plan eller kossorna på andra sidan?



- Forts,,,,Håller för näsan så inte lukten kommer in genom näsan och in i kroppen. Vi resten stod upp och brydde oss inte så mkt, förutom Suz som oxå klagade och tyckte att det stank. Men vi va ju på landet, så vad förvänta vi oss egentligen??



- Efter matchen käkade vi på en resturang hela laget, trevligt var det. Efteråt skjutsade jag Patric i farten,,,,naajs naajs....



- Mannen älskar sig själv så han ville ha kort även efter ett toabesök!!



- Jag käkade så mycket efter matchen plus godis och choklad att det gick lite snett me vikten. Jag lovar att banta fram till nästa match iaf. Jag bjuder på den här bilden,,,,,,,,,,,,,,HAHAHAHA



- På bussen på väg hem lekte vi en lek som heter maffian, polisen och läkaren.  Här skyddar läkaren maffian så jag inte dör,,,,,jag gillare!!


* Ps. När vi satt på bussen på väg till matchen så kom Suz på värsta idéen medan hon låg och sov. Jag kan tyvärr inte avslöja vad det är, men hon va fett nöjd och glad iaf. Går henne idé igenom och hon gör succé så kanske hon bjuder laget på nån resa eller nåt,,,,det får vi se efter sommarn.

Nu säger jag tack o adjö!!

Kör vi så kör vi,,,,,,,,kom kom kom å ta oss.

Peace and love / # 12






Kommentarer
Postat av: #01

Kan inte alla matcher spelas på skyttan?



danni ja döör av skratt du e så TJOCK HAHAHAHHAHA!

2011-05-09 @ 12:09:40
Postat av: 21 :)

Hahahaha dään du får inte säga vad min idé är ;) ingen får sno den, jag ska fixa patent också ;) hahaha

2011-05-09 @ 18:33:22
Postat av: Anonym

Hahahaha Naaz jag passar o va tjock. Så kommer jag se ut efter fotbollen :) .



Suz nej jag ska inte säga, ja avslöja aldrig nåt juu :) haha .

2011-05-09 @ 21:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0