OBS!! OBS!! OBS!! OBS!! Nytt blogginlägg av Nicky Sthlm




Några funderingar!!!!:





Ja nytt blogginläggisch här!!


Skrev ju igår att det skulle komma lite info från matchen å så.. Här kommer det!


Matchen var helt klart en godkänd första match. Resultatet var okej, prestationen sådär och tempo ganska dåligt. Men vi vann. Kul.


Att vi lyckades ändra på det dåliga från första halvlek till något bra i andra var definitivt godkänt. Det var skönt.


Det var spännande att se hur ett nytt lag formas feter många träningar och får ut en del av det i match. Nu väntar en tuff helg med matcher och efter det fortsatt träning.


Det var allt om matchen. Skittråkigt ja vet men som Nicky sthlm säger; Fuck you all..




Lite annat smått å gott... Förlåt..

- Hockey, hockey, hockey... Conny verkar nöjd över AIKs framfart i slutspelet i elitserien. INTE!!

- Dom glada minerna nere vid Råstasjön idag när vi skulle springa två varv runt sjön.. Givetvis på tid! Dom som inte klarade tiden röstades ut och får nu leva på den lilla fågelön som ligger mitt på sjön.. I hela två veckor.

- Vi kommer fr.om vecka 12 börja göra nomineringar om vilka som ska lämna laget. Vi har nu skickat iväg tre hunkar till Thailand som sen ska röstas in i laget nästa vecka. Spännande..

- Fick kritik att jag inte har några mode tips; Skägg & klänning? Annars dom här byxorna med fickor på sidorna.. Eller varför inte ett par snygga Giins.. Inte jeans.. Utan Giins.. Eller Kistas svar på Uggs... MUGGS.. 12kr paret!!

- Råttor i förrådet igen.. "Gnagare"

- Jag har alltid städat på min plats!

- Vad hände med alla skor som skulle vara orange?

- Jag har ofta fått höra att jag är Guds bästa barn. Nu har jag inte hört nått på länge så jag undrar mest hur jag ligger till?...



Jo men jag glömde en grej...



Jag har ju tydligt gjort klart för laget att ingen skriver om gamla spelare, gamla ledare, gamla lag, gamla flick & pojkvänner, gamla föräldrar eller gamla husdjur på bloggen!! MEN.. Jag som faktiskt har en titel som gör att jag är Kungen här inne får ju göra lite som jag vill.. och därför..

Har fått höra lite olika rykten om vårt kära sällskap här i vår fina fotbollsförening..

Jag vill mest bara säga att ni som har åsikter eller tycker saker om oss.. Varsågoda.. Kör på.. Kom & Ta oss.. Hälsa inte på oss.. Snacka skit.. säg vad ni vill..

Inne hos oss på Skytteholm så är det sjukt högt i tak.. Vi älskar att driva med varandra, skratta med och åt varandra, spela med höga insatser i kortspel och ibland även börja veva i omklädningsrummet.. Dani fick en smocka.. Här inne så GÖR vi först & snackar SEN...

Några har skrivit det förut men det här året har börjat sjukt bra.. å det kommer garanterat att sluta sjukt bra..


och så att alla hänger med.. Laget har klara regler om vad som gäller..

JAG däremot, jag pratar mycket hellre OM än TILL någon som inte spelar i AIK Fotboll...  HAHA (Han i Simpsons)


å till slut.. Hur kul har vi egentligen???..

































Så kul har vi...

52 dagar... Tack

 

//Nicky "Fuck you all" Sthlm


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grymt inlägg mannen!! Ps. Du e Guds barn,,,,

2011-03-11 @ 08:37:55
Postat av: Anonym

Tungt inlägg, av en tung coach!!!

AIK 2lax11 inga konstigheter.

2011-03-11 @ 10:25:54
Postat av: nollåtta

Hittade ett inlägg om AIK Damfotboll



http://08fotboll.blogspot.com/

2011-03-11 @ 13:37:01
URL: http://08fotboll.blogspot.com/
Postat av: PJ

Vad vill man ha sagt med inlägget på 08fotboll.blogspot.com?



Att vi hade en VD som har uttalat sig så? Att vi inte har kvar samma VD? Att vi inte tillhör samma förening längre?



Kan den som har lagt inlägget förklara vad man vill ha sagt.



Jag ser det mer som positivt att AIK damfotboll är hos folk som bryr sig.



/Nicky

2011-03-11 @ 13:56:10
Postat av: nollåtta

Helt rätt, det är exakt vad tror jag också.

Det va ju lite det som var slutklämmen i inlägget, att nu är damfotbollen i trygga händer, hos folk som vill den väl.



2011-03-11 @ 15:59:28
Postat av: nollåtta

Plus att behandlingen av AIK:s damfotboll har varit under all kritik från AIK Fotboll AB.

2011-03-11 @ 16:24:24
Postat av: Anonym

Jag älskar mitt lag i med och motgång! En för alla alla för en, fy fan vilka minnen det finns redan nu//åttaaa

2011-03-11 @ 17:39:55
Postat av: Denise♥

Hej! jag är med i en tävling och vill att du röstar på min blogg! skulle bli jätte glad om du gjorde det för varje röst betyder mycket! :) KRAM



http://sofiahanden.blogg.se/2011/march/helgens-bloggfinaslisterna.html#comment

2011-03-11 @ 18:22:18
URL: http://niiisans.blogg.se/
Postat av: julia

Hejsan, hur har din fredag varit än så länge!? <33



psst! Du får gärna följa mig via Bloglovin!! <3 (L) :P

2011-03-11 @ 18:28:35
URL: http://juliaaahh.blogg.se/
Postat av: lovisa

ha en fin dag!

2011-03-11 @ 18:38:40
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0