Det smäller i AIK 2011!

Hej gott folk!
Då var det väl min tur att göra första blogginlägget da, de som känner mig vet att jag e emot det här med bloggar för jag har inte riktigt förstått det här me att läsa om andras liv varje dag o att folk tjänar pengar på att skriva vad de gör, hmmm har folk inte bättre för sig??!! O inte nog med det har Sverige verkligen så få kändisar att BLOGGARE blir kändisar. Aja nog om det, jag gör detta endast för laget.
 
Annars da, jag måste börja med att säga det här fotbollsåret har börjat riktigt bra, det var längesen fotboll va så kul. Man kan va hur trött som helst o haft en riktig skit dag men på nått sätt så försvinner detta när man tar sig till skytteholm. Som min kära dvärg vän Daan, hon e helt död på väg till träningen o det enda hon säger e att hon vill sova men varje gång hon sätter sin fot in i omklädningsrumet så känns det som att hon går på nått, musiken sätts i gång,hon börjar dansa o hon tappar kontrollen totalt, kärlek till dig min vän du gör folk glada me din dans:)
 
I AIK kan alla verkligen vara sig själva o det e ok att tycka olika som vår egen José Jildefalk säger, BARA MAN E TYDLIG MED VAD MAN MENAR.
 
Det har pratats om krig på sistonde o jag kan bara hålla med om att folk kommer få igen, ni vet själva vilka ni är så inga namn behövs.
 
Sifferleken som vi kör har fler o fler har börjat vara med i... kul,  det innebär oxå att det e fler o fler smällar man får ta, måste bara säga JENNIE NORDIN DÖDADE MIN ARM IGÅR, men som sagt det smäller i AIK 2011 o det är nått man får ta, köööör bara. Det här gör oss starka för den 16 April börjar det o då e det ni på andra sidan som kommer få ta smällarna, det blir VI mot ER. Längtar!
 
Petra- hur mår du idag min vän? blöt eller torr? haha tänk inte på nått annat nu....
Malin- din orm, tyst på sistonde?? vad har du i tankarna?
Jackie- snart "vuxen"... du e så körd.
Tessan- aldrig vart me om mesigare boxar.
Jennie- vilket år vad det du va född nu igen?
Alex- hur mår fötterna:)
Sara- dags för riktig kebab snart?
Shaam- vår egen Oria.
Suuzz- vad fan har hänt me din svenska syrran? håll dig till engelska... NOT
Daan- finner inga ord, ja svär.... riktig SYRIAN
Folke- vår egen capitano, älskar när hon får sina ryck.
Steph- tack för alla stämplingar igår;)
Jenny- hur många handskar fick du egentligen?
Fia- du måste börja prata svenska, vi förstår inte annars.
KW- vart e du?
Linkan- årets fullträff! när kommer reprisen?
Clara- när får vi se din dans?
Patrik- byt aldrig håll på övningarna mer!
Rikard - sluta skrik på grabbarna, spara rösten till oss:)
Nisse- finns inget mer irriterande än ordet, ABSOLUT...
Conny- ryck upp dig
Stefan- släcker du eld fortf? 
Simonsson- när kommer du?
 
japp där har ni oss, ses på plan!!
 
//// 01
 

Kommentarer
Postat av: älskar köns-krokar i kebbabbbeeen..

hahahah pallar inte meee dina kommentarer naaaz , du borde skaffa egen blogg..skulle bli grymt

2011-03-18 @ 14:05:15
Postat av: Anonym

Grymt inlägg, fortsätt såhär!! Älskar att du berättar om hur jag är som person,,,,kör vi så kör vi liksom. Kärlek till dig oxå min bästa syster.

2011-03-18 @ 14:59:51
Postat av: jackie

Bra surr bror :D

2011-03-18 @ 17:43:41
Postat av: PJ

10 poäng!



1/2 poäng på ordet ORIA!!



//Nicky Sthlm "Fuck yaaaaaaa allllll"

2011-03-18 @ 18:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0