Cha cha bloggen

Hallå där kött o blåbär!!

Solen skiner idag och det känns som att sommarn är snart här. Jag hatar äckliga vinter och älskar sommar. Vet att jag inte är ensam om det. Men jag ville bara säga att det va jävligt tråkigt att Niiiiiicky Stooooooooooooockhååålm åkte ut från BB. Och sen måste jag säga att Roza är psykisk sjuk, hon är fan inte normal och inte Katarina heller. Aja jag ville bara uppdatera folket som inte följer BB,,,,,,,,,,,,,,,

Kolla detta klipp,,,,rapparen: http://www.youtube.com/watch?v=Z00BNIEgn38&feature=aso

AIK 2lax11 som gäller , kör vi så kör vi. Så enkelt är det!!


Theeen,,,,,Fuuuuuuuuuuuck yyyyyyyyyyyy all.

Peace and love.

/ Dään

Kommentarer
Postat av: Rodney

Skit i Sanna, nu kör vi!!!

2011-03-22 @ 15:44:38
Postat av: Anonym

Rodney är världens äckligaste kille,,,,bläääää.

2011-03-22 @ 21:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0