Inför Själevads IK-AIK "Sjalevad, away!"




Tjena hej... Det var ju nu två dagar sen jag skrev. Det börjar bli en vana.. Jag är ju dock fortfarande inne på spåret att ni inte förtjänar att läsa det jag skriver. Nu dessutom med 4 insläppta mål och en förlust så tror jag mindre och mindre på det här med glädje.

Gör jobbet så kan vi ha kul...

Jag har dessutom skruvat på min attityd där jag möter hårt med hårdare, otrevlig med otrevligare, dryg med drygare och framförallt ironisk med ännu mera ironi.. Ni som inte fattar det jag har just skrivit kan byta sida nu... NU!!

Jag skrev sist om det här med förväntningar på matcher osv.. Jag har ju eftersom jag har varit på en fantastisk konferens i Gbg endast fått rapporter från träningarna torsdag och fredag. Min slutsats.. Dom som har psyke att göra jobbet.. Ni kan få ha kul. Ni får respekt i slut ändan. Ni får stå med i min bok!


Men jag tänkte dra några korta saker. Det är för tråkigt om jag ska skriva utlägg på 2000 tecken varje gång..

Imorgon möter vi Själevad..

Jag är påväg hem från Göteborg..


Så det var dem korta..


Det lite längre..

Konferensen..

Det var rätt trist.. Alla verkar så nervösa.. Nej okej inte alla, men många..

Konferensens guldboll ger jag Lotta Hellenberg! Spelarutbildare i Västerås.. Du är värd den. Bra surr!

Annars så satt jag med Sundsvalls extremt trevliga ledare. Allt verkade förlåtet. Det är ju skön.. t.. (jo men ärligt, jag bryr mig...)

I övrigt kan jag inte berätta så mycket om konferens analysen.. Det känns som överspelat så här på kvällen. Det kan ju bli fel också. För det finns folk som felar..

Det viktigaste är ialla fall att det löser sig.. Det gör det alltid..

Vi ses i Örnsköldsvik imorgon.. Vi andra som åker från Skytteholm. Bussen går 06:30!

Startelvan:

Sofia Almryd Andersson

Sarah Fredriksson
Moa Mattsson
Petra Andersson
Emma Lindqvist (Kapten)

Shamiram Yakob
Malin Diaz

Clara Markstedt
Nazanin Vasegpanah
Daniella Chamoun

Susan Varli


Gör nu rätt från början!


Ni spelare som läser det här just nu.. Gå och lägg er!

Ses imorgon. Mot 3 poäng. Sparka, slå, AIK..


/P"Jax"Jilf













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0