Stora Tankar i Lilla Berg- och Dalbanan...



Ni kan kalla mig för Idiot.. Det har ingenting emot...


Jaha...

Ja vad fan ska man skriva.. Efter inte en veckas sömn så sov jag 11 timmar idag...
Nattliga funderingar, analyser och planering.. Uppspelande av matcher, inte bara i mitt huvud..

Efter resans slut så begav jag mig till Mosebacke och en kväll med Bob Hund.. "Man fick lite tinnitus i hjärtat.."
Var hemma strax innan kl 24.. slaggade in och vaknade vid lunch dagen efter... Kol-svart!

Men hur var veckan ra.. förra veckan alltså..


Jo men v.26 började med matchen mot Rågsved.. Vinst 2-1.. Den vet ni ju hur den slutade..

tisdagen gick, onsdagen gick och torsdagen gick.. En riktigt bra träning under onsdagen.. Men tiden innan och efter gick åt att analysera våra motståndare.. Spela upp troliga matchsekvenser i mitt huvud och givetvis få ner det på träningsplanen.. Träningar som inte behövde bli speciellt annorlunda men ändå få ut sitt syfte..

Fredagens träning var magisk.. Hur bra fart och intention som möjligt.. det verkade som att alla ville spela.. kan det vara så varje vecka?


Lördagen gick åt att spela kvadde och göra lite som man ville.. Allt för att vara förberedda på söndagen på bästa sätt.



Söndagen den 3 juli 2011... "Bli aldrig som oss... Bli värre!"

Del I - Resan

Jo men nu var vi framme vid dagen.. Dagen vi pratat om sen i slutet på februari. Dagen som vi har ältat fram och tillbaks om det är bra att vi pratar om den för mycket.. Vi hade ingen jävla aning.. Kom ner tidigt till Skytteholm där jag möttes av en tok taggad Nils.. Senare kom Conny.. Han hade en bra känsla.. Jag själv var övertygad att vi skulle förlora.. minst 3-0.. Minst!

Spelare började komma ner och minibussen stod parkerad..

När vi var "packade" å klara så var vi påväg... Mot Arlanda.. och pizza hut..

Blev en pepperoni för min del..

Stämningen kändes bra.. Många var fokuserade och det kändes som att man visste att vi behövde prestera på en topp idag. Vi klev på planet och resan var inne i fas 2..

Bäst på resan upp var de två pensionärerna som hade hamnat på plats 6A och B.. De var säkra på att dem satt rätt.. fast det stod plats 15 E och F på biljetterna.. men det va rätt.. jag lovar..

Framme i Skellefteå så blev vi hämtade med buss och vi stannade till på allstar bar för lite energi och sen vidare till Norrvalla IP.. det är där nästa del börjar..
Tyvärr imorgon! Ska nu ner och kolla film med syrran... Så håll ut..

Ska inte spendera semestern framför datorn då dock!

kan bli ett vlogg inlägg senare i veckan.. när jag har lust och tid.. och om ni förtjänar det..

PS. Det är dåligt med kommentarer!

"Tack"


Del II "Matchen" kan ni läsa om imorgon!








/P-Jiddy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0