il fashionistas.. Musslor på Sturehof och parkas i höst..




Volete qualcosa da bere?


"Napoli borta eller Sampdoria hemma.. Italienska cupen är min nya favorit.."


Tjeeeeeeeeenare...


Såhär på semestern så kan man när man får lite tid över fokusera på hobbys.. Man kan ju ha en eller flera.. Vissa gillar ju att jaga, andra att göra andra idrotter, vissa gillar att festa och vissa gillar att blogga.. 

Jag har ju som jag nämnde i senaste inlägget bestämt mig att börja modeblogga.. Jag håller på att fixa spons på en egen sida men det tar lite tid.. Det var ju extrema påtryckningar under den senaste veckan på Stureplan att min stil var värd att nämna.. och som ni vet så kan jag ju aldrig göra något i liten skala.. Allt ska vara jävligt stort.. Kör man så kör man.. Vem kommer att komma ihåg en annars?!..

Jag har ju dessutom fått lite förfrågningar att ändra lite stil här på bloggen. Det är ju alltid kul att skriva i min stil.. Den hårda stilen, tuffa attityden och den "lätt" (läs lätt) ironiska tonen.. Jag varierade mig ju med mitt vlogg inlägg. Det var inte sista gången.. Men ikväll så tänkte jag mer fokusera på lite bilder. Mitt första modeblogginlägg blir alltså på aikdamfotboll.blogg.se!

Välkomna.. 
  


Stilar är för mig förknippat med attityd. Plagget gör ju givetvis väldigt mycket. Men har du inte utstrålningen och attityden så är du inte hel. Utan tröjan så är ju skärpet ett skämt t.ex...

Det ni nu ska få se är, jackor, skor och givetvis skägg... 




En stor stilikon... handsome Bob.. 2011 år giins-skjorta!

 







Senaste inköpet av skor.. Bra rock sko..








Vit parkas.. Fantastiskt på sen sommaren.. Liam Gallaghers egna. Beställd från London! 









Ett "kul" samlarobjekt.. Vi som lever på 60-talet men är födda något senare..






Oavsett om den här mannen spelar i ett lag som jag tar mer än långt avstånd ifrån så har han landets bästa skägg..  HABE!!






Det är alltid coolt med thiischa, kavaj, scarf (alt. halsduk), wayfares och musche... 5 stjärnor!










Så det var väl lite vad jag hade å bjuda på idag.. Tänkte ta lite bilder i vimmlet imorgon. Kan vara så att jag hänger lite på NK någon gång mitt på dan.. Tar en latte vid sturegallerian och kanske åker ut med båten med Noppe och Ajje.. Man vet aldrig.. längtar till Sthlmsveckan så att man kan bli lite "bubbly"!... Hallelujah... Tuudels...



Ni som inte fortfarande tror på mitt modebloggande så kan nu ju alltid fråga systrarna Fahrman.. Trevliga flickor!

Trevlig kväll...







Som sagt...

Tuudels...

/P von JiDdY

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fortsätt med modebloggen, det är grymt bra!!

2011-07-13 @ 00:32:48
Postat av: Jax

Fräsch jacka, kan inte va billig! ;)

2011-07-13 @ 18:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0