Cha cha bloggen

Hallå tjena hej hej.

Som jag skrev sist så lovade jag att jag skulle återkomma med massa bilder o lite annat smått o gott. Just därför så säger jag att jag älskar o blogga framför allt me bilder.
Vill även säga bra jobbat till Patric med videoinlägget från igår, riktigt bra. Stort R mannen!!
Jag tänkte visa lite bilder som jag tog under resan till och från Skellefte, fanns inte mkt o se eller göra i övrigt. Men vi skakade om staden riktigt ordentligt tycker jag. Måste säga att det va en jävligt jobbig resa hem med buss o tåg, men vi överlevde skiten och nu har alla semester och framför allt att vi leder fuuuckiing SERIEN. KUUL jävligt KUUL.  Hörde jag skål???



- Äntligen framme på arlanda för incheckning av väskor etc.



- Fyra små möss på väg till gate 43. Är dom så små egentligen, kolla bara på Moa???



- Dags att flyga uppåt i landet och besöka bönderna,,,,,Nils leker doktor me hans väska!!



- Mourinho levererar.



- Tog kort på Moa när hon sov,,,,hahaha



- hahaha o Moa tog kort på mig när ja sov,,,,utan att nån visste :)



- Framme,,,,,woohoo.



- Dags för matchmat utan dricka (gick inte o dricka deras vatten).



- Väldigt god ceasarsallad, plus poäng.



- Laddar för match,,,,,fuuuck y´all by Nicky Stoooockhooolm .



- Vi som trodde att vi skulle spela på naturgräs, de kanske skulle gynna Sunnanå? Men det blev konstgräs och vi körde över dom me 6-0 . UNDERBART!!



- Mat efter matchen, samma ställe som vi käkade innan matchen. På torget har dom ett hotell som heter Almia (om jag inte minns fel), den här gången var det helt okej....



- Klara säger alltid att hon inte tål mjölk, men jag tror faktiskt att hon vill ha specialare istället,,,



- Va hände på Ica? Leker som små barn,,,,,,



- Sham dansar på Ica efter vinsten, vi bjöd på oss själva så klart!!



- Moa bjöd hela laget på dricka, hur generös e inte hon raa?!?!



- Jag gjorde reklam för cola, naaajs naaajs. Hur skööön e inte jaa raaa?!?!?!



- Vi leker på ica,,,,kuuuuuuul.



- Följa John, eller följa Naaz??



- Hej hej.



- Naza körde runt mig med korgen, eller så ville hon köpa mig. Men jag va för dyyr,,,,,,,,,,smakar de så kostar det hahahahahhaa



- Hon ville inte ha mig,,,,,,så ja ramla.



- Ryggskada, anmäler så jag får skadestånd :)



- Huur tråååkigt har inte viii raaa?!?!?!



- Red bull ger dig vingar, de va verkligen så oxå,,,,



- Naaaaw jag tillsammans med mina beror <3



- Schteeeeeeekaaarn



-
Peace and love,,,,,



- Finbesök på toa,,,,faan vaa kuul .


- Största frågan va ju hur vi egentligen mådde efteråt??



-
Pundare?



- Dööd fisk??



- Dööd pingvin???



- Dööd giraff???



- 4.e Juli 2011 kl 10.30, äntligen framme i Stockholm,,,,ni ser själva hur man kan se ut efter en tuff resa.



- Sist men absolut inte minst:

VI KLIPPTE DERAS TOUUUUUUNG!!!

Tack för mig!!

/ DC

Kommentarer
Postat av: #86

Lite hud kan man alltid bjuda på!

Ser dock ut som att jag har tyska hängslen..



Vi leder serien med 5 poäng.. Det kan ingen ta ifrån oss..



"Tack"

2011-07-05 @ 14:33:05
Postat av: Snygg_häst

Fan vad bra AIK! Fortsätt så

2011-07-05 @ 20:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0