En snabbis med Sarah....







Hur känns uppstarten?
-Det känns kul att vara igång, det är bra träning med bra spelare och ledare!
 
 
Vem har sett piggast ut?
 -Klara löper på bra tycker jag!

 
Vad har varit viktigast för dig så här långt?
 - Att ha fått ett bra bemötande från spelare och ledare i AIK

 
Vad tar du med dig från förra året?
 - Målvakts-jenny & Mina dojjer.

 
Connys "varma" saft eller kallt vatten?
 - skållhet saft att mingla med, standard!

 
Speciell föreberedelse innan träning?
 - Lite skön musik i bilköerna, har man tur får man höra när danni drar ett solo i omklädningsrummet till ”ett liv utan dig” – mkt uppskattat!

 
På din TV fredag kväll?
 -det som går på Tv är inte mycket att hurra för , ja skippar den kör en bra film om jag ska sitta still.

 
Egen målsättning för 2011?
 -Först att ta en tröja i AIK sen att förbättra mig i allt!! :)

 
Spelare att titta extra på i AIK Dam 2lax11?
 - Det får jag nog säga att jag själv kommer vara , dels för att jag inte hunnit se så mycket av alla andra så svårt att välja en , men också för jag är en av få som inte spelat allsvenskt så tror att jag kommer utvecklas mycket i år av att träna och spela med AIK. Tror att jag kan lära mycket av spelarna i laget tekniskt.

 
Sista, några få ord till alla AIK Dam supportrar där ute?
- Hoppas bara att så många som möjligt kommer ner och kollar, det betyder mycket med en bra publik :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0