En helt vanlig dag 17/8 - 2011

Heej heej.

Dagen började som vanligt, vakna och sedan åka till jobbet. Sitta där o göra ingenting är tråkigt, men skönt ibland som fan,,,,efter jobbet var det dags för träning. Lite teknik och kvadde och sen stort spel efter det. Lite ovanligt o spela så stort när vi inte gjort det så ofta, men det va kult,,,jävligt kult. Mitt lag vann som vanligt!! :)) . Efteråt var det några som skulle åka o komma på Hammarby - Kristianstad på Kanalplan, matchen började 19.00. Jag tippade 2-0 till Hammarby (det blev 1-0) jag va nära iaf. Innan det så åkte vi förbi fåtöljen (bästa café stället) och köpte med oss (Jag, Naza, Shamo, Malin, Petra) kycklingsallad och tog med oss till matchen. Det va kul, heja bajen. Vi satt där och käkade som djur (alla förutom jag dåra). haha. Det va gott iaf,,,,Rolig match o kolla på, kollade typ 1/3 av matchen, det va spännande som fan och många chanser åt bägge håll eller? Ähh jag vet inte, det va kul och vara tillbaka på kanalplan iaf o se match. Man har ju lirat där i 6 år trots allt,,,,,Kärlek o respekt!!! Det va nog det jag kunde komma med än så länge, håll ut . Det kommer mera,,,,,



- I bilen på väg till matchen, oo hur seer ni ut raa?!?!?!



- Vår chaufför helt inne i musiken o sjunger hööögt som faaaan,,,,,,ziiigeeenaareee eller vaad ?? hähä



- Självklart ska jag oxå vara med på kort, som vanligt. Ingen tar kort på mig så jag får själv ta på mig själv,,,,,det e kuuuuuult!!! Hej hej .



- Malins hemma arena nästa år, där hon drömt om att få spela hela sitt liv. Det som att jag drömmer om att få spela på Camp Nou!!



- De tre muskutörerna,,,,ha de så kult på matchen hej hej :)



- Äntligen har vi kommit fram till att dom här är bellena i laget, dom erkände för en gång skull,,,,,,Dom hörde hemma där på kp,,,,,trefliiik deen.



- Malins öga tjing tjong? Oo huuur måådde nii raa?!?!

Efter matchen åkte man hem och längtade efter att El Classico skulle börja,,,,,och som den började.
Ha de så kult så länge, vi ses. Hej hej.

/ Messi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0