Cha cha bloggen

Heey mina fashionkids.

Känner att jag inte har mkt o säga egentligen men vill dela med mig lite av det roliga eller tråkiga vi har i laget.
Hoppas alla mår bra, jag mår prima sådär några dagar efter vinsten mot Rågsved. Skönt me storvinst oxå, me tanke på att vi bara vann me 2-1 på hemmaplan. Fast dem va nog värda o vinna i måndags oxå enligt dom eller?!?! Men de va kul, jävligt kul. Nu blickar vi framåt och ser framemot matchen mot Själevad hemma på lördag kl 15.00. Välkomna till Skytteholms IP!!
Viktigt med bra träningar innan matchen, och med rätt inställning och vilja så tror jag att det kan gå hela vägen. Kör vi så kör vi, så enkelt är det. Kom kom kom å ta oss!!!

* Klara bjuder på nästa käk då hon fick pasta o grejer från Rågsvedsmatchen ,  tack till AXA!!

* När ska vi ha grilldag med laget? Det måste väl ske snart om vi ska ha något. Vem tar ansvar? Jag bestämmer att Sara tar den biten punkt!

* Kul med mkt mål, på lördag kanske vi får se fler?!?!

* Pep låten: Sak Noel - Loca People WTF!?!?! Årets låt.

* Nisse glömde att han tog Patrics påse i lördags? Va det verkligen du Nisse? Ingen snitch vettjaa,,,,

*Vi behöver klorin o kanske lite nya o fräscha borstar o moppar? Balsam på den skulle va okej oxå!!

* Vi ses på skip alla mina fashionkids,,,,,



Peace and love / Messi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0