Ruby tuesday (bruuschan)


Hej hallå

Premiären är avklarad. 5-0 och en del bra prestationer. Vädret var bra, känslan var bra och Conny filmade bra. Vilket gjorde att man kunde få uppleva matchen igen. Min känsla under första halvlek var lite delad och den känslan släppte egentligen inte förens vid 1-0 av Malindiaz. Men i efter hand när jag ser matchen så fanns det detaljer vi både hade pratat om och tränat på som var bra. Inte så bra att det var Real madrid men så bra att det är viktigt att det händer så vi kan göra det bättre nästa gång.

Om vi pratar Real Madrid så kunde vi bjuda upp i andra, men det var nog närmare Barcelona då det nästan kändes som att det bara var ett lag på planen. Gustafs GoIF som vad jag har hört på omvägar ska vara ett lag som har ambitionen att ligga i toppen kändes trötta. Nästa gång får dom helst äta sin gröt innan matchen istället för efter. Förlåt.

2-0 av Susan Varli startades med ett solo nummer av Rosa #1 och 3-0 kom efter att Hanna Folkesson gett "Mannen - Riversiiide" #12 bollen som bjöd på ett prakt mål från 22 meter. 4-0 igen av #12 och 5-0 av Kung-Clara #18. Målskyttar som gör mål igen och framspelningar av spelare som spelat fram förut.

Igår så tittade vi på målen och vi gick ut å tränade på lite mera anfallsspel. en ledig tusdag kommer att följas av intensivare fotbollsträning under onsgda och torsdag för att få en liten kort påskledighet. På söndag så är det en matchförberedande träningen inför årets första derby, Bollstanäs AWAY..

Ett kortare "inför matchen" mot Bollstanäs kommer i veckan! Nu kör vi!


Övriga roliga saker;

- Kajsas kommentar under videoanalysen, "KOLLA HUR DOMAREN SPRINGER HAHAHA".... ok?!

- Att Daniella Chamoun bjuder upp till dans både innan sina mål och även efter!

- Alla 176 personer som kom till matchen, nu kan vi bara blir fler..

- Bilden av Naaz och Folke när dom står upp för varandra! nu kan vi bara bli fler..

- Sättet vi firar 1-0 på.. Vi vet vart vi ska!

- Nisses spanska på bänken.. "Heter det MaLLorca också eller?.." Jävla mupp..

- Att Henke alltid ser så nervös ut när det är match.. Släpp sargen pojk..

- Att vi äntligen är igång..!!!!



Ska jag skratta eller gråta?..




Ni som undrar.. Vi finns på Skytteholms IP.. Kom Kom Kom, Det blir najs..


Tjing Tjing.. Hare Godis!


/PJ-Sthlm



Ps. Bollstanäs finest.. Här kommer AIK..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra inlägg mannen!!

2011-04-19 @ 10:38:31
Postat av: Också på bänken

Pendejo

2011-04-19 @ 13:31:06
Postat av: Anonym

du har ingen humor. hon sprang jäävligt fult!

2011-04-19 @ 14:53:49
Postat av: JP

Din mamma

2011-04-19 @ 14:54:07
Postat av: rolle

Bollstanäs här kommer vi(jag)för vi kan inte låta bli!!!!får jag inte ledigt fr jobbet säger jag upp mej(gjorde det för 6år sen själevad borta OCH JAG TVEKAR INTE ATT GÖRA DET IGEN!!!!

låt denna min8lr 9säsong med damlaget bli ett glädjens år

2011-04-20 @ 01:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0