Hello bitches,,,,cha cha bloggen.

Jag lovade att komma med bilder från fotograferingen, och självklart så gör jag det jag lovar. Men jag ber om ursäkt att det har tagit lite tid, jag har varit sjuk o legat i sängen helt förstörd. Men här kommer ni få se AIKs trupp 2LAX11 och självporträttsbilder , kom å ta oss.

Ps. Lägg märke till att jag står och inte sitter (första  gången i mitt liv) haha.




Lagbild - AIK 2LAX11 (Moa Mattson fattas).



Jenny Nauwelaerts de Agé # 22



Sofia Almeryd # 30



El capitano Hanna Folkesson # 17 - RESPEKT!!



Nazanin Vaseghpanah # 01



Jennie Nordin # 5



Sarah Fredriksson # 6



Petra Andersson # 7



Malin Diaz # 8



Therese Boström # 9



Emelie Karlsson-Wedin # 10



Shamiram Yakob # 11



Daniella Chamoun # 12



Alexandra Lindberg # 15




Emma Lindqvist # 16



Klara Markstedt # 18



Stephanie Wroblewski # 19



Jackie Kisch Brunzell # 20



Susan Varli # 21


Köör vi så köör vi, så enkelt är det!! Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiivvveeeersiiiideeeee motheeeer*****

Niickyy sthlm says , i am in the house in the building, fuuuuuuuuuuuuuck yyy aaaaaall .

- Har saknat alla i laget faktiskt, kööör håårt så ses vi snart. 
 
Puss o kram
/ # 12



Kommentarer
Postat av: JACKIE

TUNG DU ÄR BROR :D

2011-04-05 @ 14:38:49
Postat av: £

2011-04-05 @ 17:18:02
Postat av: rolle

vi ska tillbaka så enkelt är det!!!

& till dej Sarah Fredriksson kul och se dej på mitt jobb (7-eleven kungsg) så ni andra välkommna ni med =) (mån-fre15.00-23.00) =)

2011-04-06 @ 01:34:28
Postat av: Sarah

Rolle det var kul o se dig också ,, helgen som kommer får bli ett undantag. annars hoppas jag vi ses varje helg, VARJE MATCH :D:D AIK nu köööör vi!!!

2011-04-06 @ 07:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0