En smula till dig..


Tjing tjing..

Det blev tyvärr inge resultatkurosia från helgen. Då Mellerborg ej var närvarande så kommer det ingen utförlig statistik. 2-0 till AIK mot Dalhem!!! Naza och MOOOA var målskyttar.. Jennie Nordin fick gult för "RUFF" och Naza för "SURR".. Har just nu en plan på att införa bötessystem på kort för "SURR".. Alla pengar går till den som får direkt utvisning för "TACKLING".. En tvåa nere vid ena hörnet för att tända publiken går inget annat än att prisa!!
Hej Jesus..

Så annars ra..

Jo men ni har ju fått lite bilder från Gotland.. Såg trevligt ut. Resan gick bra men var så väl planerad att det inte fanns så mycket tid för annat. Våra resor brukar ju annars innehålla några pitstopp för aktiviteter. Jag gillar ju naturen och vill därför alltid få med mig något från varje ställe man besöker. Men vi fick en promenad ialla fall.
Båten var sådär.. Hade velat haft flera arcadespel ombord på båten.. Men nu var ju inte jag kapten på den här båten.. Jag hade dock inte heller något att dölja.. (Rederiet nostalgi)

Hur som.. Matchen var bra.. Vi hade dock behövt göra några fler mål för att jag hade kunnat kännt att det var Real Madrid. Vi hade bollen och veckan innan premiären åter få en vinst som vi förtjänade på konton.. (FY FAAN VA SKÖNT, Oskar Linnros..)

Jag slipper ju dessutom att fylla 25 igen..





Låtval inför helgen;

Petter - Kom Kom Kom


(& ta oss)




INFÖR HELGEN

AIK-Gustafs GoIF

Skytteholms IP 16/4 klockan 15:00


Nu kommer det alla har väntat på.. Premiären.. En premiär är alltid en premiär brukar alla säga.
För mig så handlar det om att älska striden. Älska att vi spelar om poäng. Älska att få komma ut på planen och ge allt för sitt lag, sin klubb, sina anhängare och framförallt att för sig själv.. Varför blev inte jag så bra att jag kan få njuta av dessa stunder??!!..

Jag får givetvis njuta av att se mitt lag kliva ut och ge allt, vara nära en idé i spelet som möjligt och förhoppningsvis vinna matchen. Framförallt VISA AMBITION!!

Jag har sett våra motståndare tre gånger spela, jag har en bra bild på hur vi ska vinna.. men framförallt allt jag har det klart vad som ska sägas 3 minuter innan vi ställer oss upp i gången för att sälja oss fruktansvärt dyrt.. (Kom Kom Kom, det blir najs..)

Med nästan alla friska så är vi samlade för att träna bra i veckan, tempo och kvalité så kommer vi göra det här bra. Knyt skorna, nu kör vi.



Jag kommer med några fler klocka ord några timmar innan vi kör. ÄLSKA STRIDEN!


PJ






På G mot världspremiär!


Kommentarer
Postat av: PJ

Glömde lägga in.. Men fantastisk version som passar perfekt till texten!



http://www.youtube.com/watch?v=iDSn7FfRyT4

2011-04-12 @ 14:45:36
Postat av: Anonym

Det blev Linköping i cupen!!! Hemma 28/4..

2011-04-12 @ 16:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0