Discoturken,,,,,

Hallåååj i stuuugaan , tja, tjo, hej hej, cha cha,,,,,,

Måste bara säga att jag har saknat er alla i laget, det är för j*vligt o vara sjuk. Det är det värsta som finns!! Men jag är på bättringsväg och hoppas kunna vara med nästa vecka. Vill även passa på att önskar er lycka till på söndag mot Gotland, rör om lite stället där nere. Hade jag varit med hade jag skakat om stan lite o faackaat ur (som vanligt) speciellt till låteer riiiiiiiveeerside.

Aja nog med det. Ville bara säga att ni måste ha koll på den nya discoturken, han e en legend asså. HAHA

checka in detta: http://svt.se/humor/anagina#video2211466=2370950

Det är min nya idol, så gör jag mål nångång så kommer jag göra som discoturken, ta en 20 lapp och fråga om jag kan köpa nån. HAHA nää ja skoja, men kolla på klippet så får ni ett gott skratt.

Kom å ta oss!! Vi finns på skip,,,,

/ Türken


Kommentarer
Postat av: PJ

Är "Bättringsvägen" en adress??



ps. Yoo mother fathers

2011-04-07 @ 14:35:16
Postat av: Anonym

Mannen,,,,chilla gunilla!!

2011-04-08 @ 09:13:26
Postat av: Anonym

Riversiiiiiiiide

2011-04-08 @ 09:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0