There´s only one Joey Barton









Jo men visst... Dagens inlägg startar med en hyllning.. Hyllningen är inte AIK dams värdering utan helt min egna. Som det mesta när jag väl skriver på bloggisch.. Men såhär två dagar efter så måste jag..

Jöns tyckte dessutom att det är mycket svordomar när jag skriver. Ibland är jag ju irriterad å då kan det slinka ur ett å annat ord. Dessutom så var ju omröstningen i bussen för att jag var roligare som "irriterad" så jag går in på det spåret.. man vill ju vara rolig..

Hyllningen går till mannen på bilden! Joey F***ing Barton... Äntligen... Som Sunderland supporter så är det ju svårt att tycka om någon som spelar i ens värsta antogist gäng.. Därför blev flytten från Newcastle till QPR en räddning.. Mannen i fråga har gjort en del dumma saker, släkt som gjort dumma saker, känner folk som gjort dumma saker eller bara han själv som gjort ännu flera dumma saker.. Men han är värd en hyllning för hans fotbollsspelande.. Han sa det ju själv i sommras.. Jag kan spela i landslaget nu! AGERA Capello!!

 

 

så.. Min hyllning till Joey... There´s only one Joey Barton..



---------------------------------------------------------------------------------------------------------


Nu vidare mot den dagliga verksamheten..


Idag onsdag så bjuds det på uppvärmning med Nils, 3-zon och lite inlägg/avslut.. Kommer dessutom ett avslutande spel 5v5 där det blir lite Sten Frisk regler.. Dock inga poäng. Veckans Sten Frisk cup är flyttad pga stökigheter.. Veckans derby Orange vs Gult har upprört så många bloggläsare att vi från förbundet valt att flytta veckans omgång till nästa vecka. Är man i förbundet så kan man ju göra lite som man vill. Så vi gjorde det.. Dessutom så kommer vi i slutet av den här veckan disskutera och hantera alla anmälningar som gjordes efter förra veckans Sten Frisk cup. Det lutar åt mycket böter som går oavkortat till Swedbank arena.. Alla hanteringar görs på Sturehofs "O-baren" på lördag kväll. Mötet startar 22:00 och avslutas på Bistro Jarl vid 03:00. Alla memoreras med handskrivet papper med tusch.. Kul ord.. Tusch...


Annars ra..


- 3st U-19 spelare drar iväg.. TeBe, Norpan och malindiaz.. hej hej, hare godis därborta...

- Tränarkonferens i helgen.. Svinkul... t... eller.. int...e.. mmmm

- Dani frånfall.. Lugn å ro nu men när du kan börja köra så ska vi se till att det är allsvenskan du kommer igen i!!

- Detsamma gäller för Petski!!

- Nils håller uppvärmningen idag.. Han skulle bjuda på något nytt och kul..t

- Barca är slut..

- Jöns är slut..



Träning ikväll och styrka imorgon. Se till att helgen blir återhämtande så att uppladdningen inför Gävle "at home" blir bra och motiverande.. Nu har vi 4st matcher kvar.. Faan va kul det kommer att bli. Som Nils sa för två veckor sen. Tänk på allt slit Jan-Juli... Nu jävlar..


Ska försöka mig på ett blogginlägg i helgen men annars så får ni invänta domarna för era handlingar i SF cup..


Njut av musiken, njut av Joey Barton och njut av livet.. Det är vi som kan påverka våra dagar.. Det är vi som kan påverka Norrettan 2011 och det är vi som kan påverka varandra.. Älska striden!


PJ









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0