Onsdag, "el clasico", Svart och poeten


God morgon el faschionistas...

Hoppas dagen har startat bra och vi är på tå!
Själv är man på skyttan med en stor svart kaffe och en kanelbulle... Drar mig strax upp mot Solna G!

Vad är på gång?!

EL CLASICO 2.0.. lite bättre, lite mera och lite tuffare.. Det är vad som kommer att hända på lördag 13:00!

Kom å kolla!

Det blir i övrigt en lugn onsdag med träning. Man vill hålla i hästarna lite innan det eskalerar. Året har ju bjudit på många fina stunder hittills. Oavsett blogghets eller inte så har det varit en del fina stunder. Nu med 3 spelveckor kvar så hoppas jag på några sjukt inspirerande dagar. Att ligga i toppen och veta att "vi är bättre än grå" är magiskt... Det är mycket som är magiskt..

Svart..

Ni har ju alla sett Lukas "ihop-klippta" el clasico hets.. Det kommer att komma en lite snutt till på fredag. Men se det mer som än motivation till att spöa våra grannar och Skytteholms antagonister "Inter/Orhoy".. Onsdag, torsdag och fredag handlar om att förbereda, lördag handlar om leverera. Livet handlar just då om att leverera.. Taggad till tänderna och framförallt stå upp för varandra. Vi måste visa att vi är bättre n våra motståndare om vi ska vinna..

Jag avslutar dagens blogginlägg med hur jag kommer att starta morgondagen;



"I´m a rebel, a writer, I´m a poet and a fighter..."









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0