Ett klämchekt - Guuuudmorgon !!


Igentligen har ja inte tid för det här eftersom ja har möte med mina gukki-sponsorer snart. 


Men bloggishen har ja iaf hunnit läsa o kände att de va min tur för en kontring.
DANIELLA CHAMOUN! - Dina anklagelser tog mig hårt, hade faktist svårt att somna igår kände att ja gjort laget besvikna o så får de inte va , Ni e värda alla goda bullar i väääärlden men dando allvarligt det där nummret jag fick i ditt förra blogginlägg ledde till itea.se och dom säljer bläckpatroner o kunde inte hjälpa mig med ett endaste problem ..
  1. har jag inte styrt upp grillning ? - Jo jag tog upp det med er i laget men ni banga ur- KUL! (danni var föresten den som INTE kunde de eller de datumet såå viktig o upptagen brud de där) ;)
  2. Baka bullar har ja inte gjort men jag säger det NU att om ni inte fått bullar innan nästa hemma match då e det jag som ska straffas o jag väljer helt otippat ut att DANIELLA CHAMOUN ska få äran att välja ut mitt straff ifall jag inte håller vad jag lovar från o med nu du.
  3. att jag skulle blogga var ju eftersom jag tagit bilder på er (bara danni & tess) i umeå , men ja hitta inte sladden till telefonen så när jag gör det kommer det ett inlägg om vår totalkross mot UMÄ borta.

Nu kanske det verkar här som att jag nästan hatar att danni nämnt mitt namn i bloggen men så är det inte! Jag gillar det danni det vet du o jag ska säga en sak till jag diggar. Det är just om danni. våran egna, en av AIK´s clowner i laget som ger mkt glädje många ggr . bl.a. 
  • Dina falska toner i omklädningsrummet till "ett liv utan dig" som clara igentligen tycker är ruggit bra!
  • Dina mål bidrar alltid med mycket glädje
  • Men jag vart jävligt glad just mot umeå södra, nån i deras lag som för mig påminner om farmen-christina, alltså nåra storlekar större boxar mig i ryggen & där kom danni 2 pannkakor hög o ska försvara mig, det är skönt att känna att du backar upp, med dig i laget behöver man aldrig vara ensam om att ta fighten haha!
    Så .. nästa vecka ska jag prata om någon annan i laget , funderar på min käre vän Miss stifflert .. eller tessan har rätt sköna bilder på båda er som kan vara värda ett blogginlägg men tack för den här veckan daan ., det är bra att du håller bloggen vid liv!

ladda för träning ikväll o sen är det äntligen match imorn o de e 3 poäng som gäller.!


Älska AIK!
PEACE
//Sarah Mathilda Kajsa Fredriksson Larsson



Kommentarer
Postat av: # 12

Klara älskar när jag sjunger, hon måste ba inse det!!! Kärlek till dig Sara <3

2011-09-09 @ 12:02:25
Postat av: #6

hahhaha vem älskar inte det daan ., ja ska skicka in dig till idol haha!! <3

2011-09-09 @ 13:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0