Cha cha bloggen .

Hallå tjena hej hej.

Det va ett tag sen jag var här, men numera kommer ni hitta mig här ganska ofta om inte hela tiden. Jag hoppas ni ser framemot mitt bloggande,,,,,,,,,,,

Jag har lovat att jag ska börja blogga på heltid nästan, jag får lön för det av Patric så vad gör man inte då liksom. Jag älskar ju o blogga. Va uppmärksamma på att uppdatera bloggen då o då, för nu kör jag på riktigt. Det blir väl spännande eller,,,,,Jag tänkte mer blogga om vad jag gör om dagarna och om mig själv, och sen kommer det även något om laget och matcherna. Kuult kuult.

Först tänkte jag berätta att jag är långtidsskadad, skada mig eller någon Gideonsbergs spelare skada mig och det va så illa att korsbandet på höger knä gick av, tyvärr. Snart väntar operation och lång rehablitering för att kunna komma tillbaka starkare än någonsin. Fuck Gideonsberg iaf!!!

Åkte ambulans till Västerås akut, fick morfin på vägen och Jennies mamma följde med mig, Marina. Visste inte vem det va förän vi kom fram till akuten, men det va kult iaf. Hon va så gullig o trevlig och hjälpte mig hela tiden. Stort taack!! Väl på akuten så hade vi faktiskt ganska trevligt ändå jag o min nya best friend Marina såklart. Vi stötte på en sjuksköterska (en kille) som heter Boris, han va blatte från Bulgarien. Skön kill me skön humor o rätt charmig faktiskt. Boris lovade att han skulle komma o kolla på mig nästa år, så jag ska ringa Västerås akut och be han komma o kolla när jag är helt återställd igen. Haha.  Efteråt kom Jennie och hennes pappa Krister oxå. Hela familjen för min skull liksom, tusen tack för all hjälp och skjuts. Jag hoppas jag kan gottgöra er med något som tack.

Nu är det bara fyra matcher kvar och vi har allt i egna händer, tyvärr kan jag inte vara med o avsluta dom matcherna men jag kommer till SKIP och hejar som fan tillsammans med Rolle. Vi kommer inte ha någon röst kvar efter matchen, men va fan gör det så länge vi vinner?!?!?! Vi börjar på lördag mot Gävle hemma och avslutar mot Gustafs borta. Det kan inte bli något annat än roligt nu hoppas jag. Vi tar en match i taget och ser till o vinna varje fucking match!!! 

Kriga in i det sista så lovar jag att jag ska kriga med min fucking rehab och komma tillbaka starkare än vad jag kände att jag va iår. Jag hoppas att det blir en bra avslutning på denna säsong,,,,kör vi så kör vi, så enkelt är det?!?!?! 

- Alla hatar oss o vill se oss förlora, men,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Om Gud är med oss vem kan då vara emot oss??

- Kör hårt på träningarna och matcherna så ser vi till att det kan bli riktigt kul på slutet.

- Jag laddar för beachen 2lax12 på gymmet bara så ni vet, det är där ni hittar mig.  

- Sara vart tog fikan vägen? Kommer tjata på dig ett bra tag tills du tar me dig den men kommer ändå inte äta tyvärr. haha. Kul o retas bara.



- Såhär kul hade vi på sjukhuset, lördagskvällen i Västerås en dag att minnas resten av livet. Jag och Jennie alltid glada :))



- Sen vill jag bara visa hur det är på gymet hos mig i Hovsjö. Det är nämligen såhär vi jobbar!! Alla är välkomna, ni andra som tycker något annat kan dra,,,,,,,,,,,,,,,,


Ha det så bra så länge, håll utkik på bloggen. Kan uppdateras när som helst.

AIK 2lax11 ----------- snart 2lax12 kör järnet.

/ DC

Kommentarer
Postat av: Sarah #6

hahaha daan , lovar , på lördag efter matchen o du ska minsann visst äta !!!!!!!!!!!! kommer trycka ner godaste fikan i allas magar :)) Nu vinner vi alla matcher som finns kvar i år !

2011-09-21 @ 13:01:36
Postat av: 12

Haha återstår o se, vill först se en skön seger sen god fika :)) kör hårt .

2011-09-21 @ 22:48:09
Postat av: Marina

Danni min vän!! Du vet att jag gör allt för la familia. Se nu till att bli frisk tjejen så vi (även Boris) får njuta av dina mål. Kram Mrs Nordin

2011-09-30 @ 20:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0