Glädje,,,,

Heello my fashionkids.

Ska berätta lite om lördagen den 8:e Oktober, vilken dag!!
Dagen började med att jag vakna käkade grym frukost och sedan gick jag till gymet för att rehab träna som vanligt. Börjar bli rätt tråkigt måste jag säga, men samtidigt vill jag ju bli bra igen så jag kan vara med på fotbollsplanen snart. NU KÖR JAG!!
Efter det kom jag hem och tog en dusch och fixade mig iordning, sen vare dags och åka till Skytteholm för kanske årets viktigaste match, nämligen Bollstanäs SK på besök. Välkomna, hej hej.

Kl 14.58 hedrade vi Richard Holmlund med en tyst minut, vila i frid!!
Kl 15.00 var det dags för matchstart och dags att heja från läktarn, jag blev hes till slut. Då vet man att jag skrek en hel del,,,,Jag va jävligt nervös ska ni veta, jag kunde inte sitta still. Sen gjorde vi 1-0 och då blev jag överlycklig, så jävla skönt!! Jag ville att matchen bara skulle ta slut, men det fanns ju en andra halvlek oxå, tyvärr. Sista 10 minuterna av matchen, fick jag en deja vu känsla som när vi mötte Sundsvall hemma när vi hade press på oss. Men vi är så pass starka att vi klarar av allt, och som vi klarade det. Kl blev 93.40 på tavlan (tror jag) sen blåste domaren av matchen och vi VANNNN!!! Vilken glädje, vilken känsla.
Går knappt o beskriva med ord, måste upplevas. Skön jävla vinst. Med en match kvar borta mot Gustafs så kan det bli riktigt kul, vi tar inte ut nåt i förskott. Det va kult och se Bollstanäs tjejerna sitta på en trappa o gråta, man ba WTF?!?!?! haha .

Efteråt skulle en del åka hem till Sara och bara mingla o chilla, så det blev en rätt trevlig kväll där men det var inte slut för mig efter det,,,Jag skulle träffa några kompisar den kvällen men jag dissade dem under en tid för att gå hem till Sara. Nu laddar vi för en grym och rolig träningsvecka för att sen åka till Dalarna och spela sista matchen. Där väntar Dala-gnagarna, det blir en riktig Aikfest hoppas jag...Mig hittar ni bland dom på lördag!!! Men juste vi kan ju inte ha roligt tillsammans sista matchveckan, vi har ju dålig stämning i laget. Hoppas alla kommer ner med sura miner och är bittra, för det kommer jag vara!! PUNKT OCH SLUT.



- Min grymma frukost i lördags,,,mmmmm.



- Match mot Bollstanäs,,,,,



- Vi är dom svarta prickarna och dom är dom senapsgula prickarna, för er som inte visste det.



- Glider hela dan , bitch. Äger heela stan , bitch! Prins darius !! Kung.



- Sara bjöd på lite smått o gott, taack!!



- Det va jävligt snyggt hemma hos Sara, för er som inte  visste det. Nästa gång blir det en fet grillkväll med mycket KÖTT!!!



- Ha det så kuult på resturangen, hej hej.



- Ooo va har ni för efterrätt?!?!?!



- Choklad med massa frukter,,,mmmmmmmm



- Guld limousinen väntar på oss förhoppningsvis på lördag,,,,,NU KÖR VI!!!

Tack för en trevlig kväll!!

Bye my fashionkids.

/ # 12


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0