Men du....vaaa fan bloggen!

Torsdag förmiddag på skyttan. Detta innebär jäkligt mycket tvätt och dammsugning. (Något glas krossades på toan) Vem var det?! Ring mig om ni vet....
Jag träffade på så klart rottweilern i utomhusförrådet. Det blir inget fotbollspass i eftermiddag pga vädret, så tjejerna får köra hårt i gymmet istället. Just nu blev jag bjuden på lunch (tror jag) av Patric...väldigt snällt!

Nej!!!......Tvättmedlet är slut! / Connyboy



                                     "Jag levererar"



                           "Patric med sitt stenhårda jobb"



                                      "Ingen rolig syn"


Kommentarer
Postat av: Ove "PJ" Sundberg

Lunchen gick på 202kr..

Du tog blandad souvlaki med cola och jag tog enkel souvlaki med måltidsdryck.. Det blir 98kr för miiiig... och tyvärr Conny 104kr för diiiig...

2011-02-10 @ 14:22:19
Postat av: Anonym

Grymt ConnyB!

#22

2011-02-10 @ 15:44:16
Postat av: Anonym

Hahaha piff o puff =)

2011-02-10 @ 15:57:52
Postat av: cuba libre

era maaaaaamorrrrrrrrr

2011-02-10 @ 16:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0