Jag är trött på alla som inte tycker att jag är en idiot



"You might think I´m crazy... Maybe you are too.."



Det finns inga ord på det här jävla språket....



Fredagkväll 5 augusti... "Sushi-fredag..."


Jo men visst... matbloggen lever.. Blev dock dåliga bilder från i onsdags! Jag var ute med "Jens" och åt mig en middag. Onsdagen blev som förra fredagen med lisapåtorget och Gambas. Förrätten ändrades dock till en "liten" skagen toast.. Jens tog enbart räkor. Mina Gambas till varmrätt var fantastiska och "Jens" skaldjursgryta var "sådär"... Laphroigh var fantastiskt.. Det mesta var bra.. då hände det.. Ett gäng "el mariachis" dök upp.. och dom ville inte lämna.. Vi bjöds på en del sköna spanska och mexikanska bitar.. bland annat "el pistolero".. riktigt kul..t.. men det räckte med en låt då.. japp... jo men visst..


Men dålig kvalité på filmen med "el mariachis" och bilderna på maten.. Jag skriver om något annat..


Ikväll blir det sushi.. världens bästa sushi.. Ni kan läsa mellan raderna att allt är så fantastiskt va?!.. "Don´t worry, be happy.."


Jag vill vara så här positiv för alla där hemma eller ute på gården som inte har psyke.. Ni vet vilka ni är.. Rymdgrisar.. Om du nu tog åt dig så är du just en rymdgris.. Kom & Ta mig.. Om det inte passar så vet ni vart dörren är.. Två klapp.. Håll käften..


Ville bara påminna om min blogg-tourettes...


Ja annars så tyckte jag att efter matchen mot Sunnanå att jag kände mig ganska samlad.. Jag hoppas att jag inte
behöver se samma sak igen bara.. Men det har vi ju sagt att det inte ska bli.. Kul..

 

 

Rågsved-AIK "lilla el clasico" måndag 8.8.11 19:30

Jo men visst.. "Lilla el clasico" på måndag. Ett derby är alltid ett derby och om jag går på hörsägen så sägs det att Rågsved tyckte att dom var värda att vinna förra matchen mot oss (2-1 AIK).. De tär helt okej att dom tycker det.. Absolut... men det är tyvärr "FFFEEEEELLLL" (Yago i lejonkungen)...

 Jag tycker att Rågsved bjöd upp till kamp.. Ni var jätteduktiga.. å så puttinuttigt.. jo men ni e jätte gulliga.. Men tyvärr vi måste köra över er.. eller JAG måste för om ingen annan jävel kommer att agera så får jag gå ut å spela själv. Känns som det enda rätta.. För jag vill verkligen spela.. "Put me in gaffer"..

Jag tycker att många har många funderingar om saker och ting.. Om fotboll är det absolut roligaste man vet, om tiden man ändå lagt ner under flera år och om man ska göra rätt för sig i.o.m att man tjänar pengar (oavsett hur mycket) så ska man nog ta en sväng till. Om det inte är värt att lägga ner all kraft och energi på att bli bättre, jobba hårdare, springa mera (det är en löp-idrott), försöka vinna som ett kollektivt oftare.. ja då bör man veta vart dörren är.. å glöm inte skorna.. inte i mitt hem..

Alla uppfostras olika, i olika kulturer, religioner, värderingar och familjer.. Det här är inget livs-värderings jobb eller hobby för den delen. Det här är Fucking fotboll.. Se till att spela den jävligt bra så är vi nog alla ganska nöjda. "Don´t worry, be happy.."

Fuck happy ibland men gör jobbet..

Sundsvall fick bara et tpoäng mot Själevad.. Det känns som att vi ska dra nu.. Efter en vinst mot Rågsved.. Men sen kommer Själevad.. Dom har plockat poäng av Sundsvall efter att ha legat under med 3-0.. Det är respekt.. Men gör man det man ska så ska det ordna sig..

På måndag så hoppas jag på några borta supportrar.. Eller ialla fall Rolle.. 

Det jag hoppas absolut mest på är att vi vinner.. Vi ska vinna, vi ska sjunga och sen ses på onsdag för träning igen.. Men först.. Lördag kl.9 och sedan Rågsved "away" på måndag.. Vi som går mot 3 poäng kör en två klapp och svär på sitt fotbollsspelande att man kommer att göra sitt bästa.. Alla andra kan stanna hemma..

Ps.
Alla som tycker att jag ibland pratar för mycket om mig själv.. Fortsätt tycka det för jag älskar mig själv så pass mycket att det t.om. provocerar mig själv.. Nu blev jag snurrig.. Hej Hej.. hare godis..

Ds.
Vi kämpar på imorgon så kan vi sen stå i en ring och sjunga glädjesånger och rulla apelsin.. Kram kram

Jag vill gråta glädjetårar...

 

Hitta Waldo!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0