Glest uppstyrt

Tjennaa.. Ah Åkej det är fotboll vi spelar och det är jättekuligt ibland , men det är ALLTID kuliGT i AIK dam.. nu blir många förvirrade eftersom det inte är så. Pisstråkigt!! ge mig ett rep, en kniv..cry me a river. MEN eftersom det just är så tråkigt tänkte ja lätta på stämningen lite efter en oerhöört tung match i måndags.. benen darrar! 8-0 . punkt. Såå att Ä ah det var ju bra att danI satte mig på att dra det tunga lasset o försöka få laget o ha lite KUL tillsammans , (hur fan ska ja lyckas med det..? ) *MAT!! det vill alla ha och varför inte satsa på nästa lördag , alltså efter matchen mot sundsvall..? det tycker jag iaf, alla e välkomna att joina förutom alla från sundsvall! Grilla eller Kräftskiva..? vad känner ni för?!.. om ingen av er nu verkar vara sugna får väl jag va ensam då på läktaren med min trogne vän , Min Ponny , min sven-hugo! (bild kommer upp inom kort.) Jag vill passa på att tacka Rolle! du e faan BÄST! Puss & Kram på er o Glöm inte att det är match imorn o de e 3 friska pinnar som behövs , jag tänker faan inte va 2a i serien igen!!

Kommentarer
Postat av: # 12

Grillning efter nästa match funkar ej, jag ska på bröllop då!! Grill utan mig = smaklös . Peace out.

2011-08-12 @ 11:50:03
Postat av: Anonym

Kräftis i Trånkan!

2011-08-12 @ 13:09:34
Postat av: TT

Trånkan Terror!

2011-08-12 @ 13:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0