GLÄDJE GLÄDJE GLÄDJE!!

Hej hej hej hej.

Jag vill bara att alla våra läsare ska uppdateras:

VI VANN IDAG MOT SUNDSVALL MED 2-1 , det va så jäklaaaaaa skööööönt och vinna mot dom att jag inte kan beskriva med ord. DET MÅSTE UPPLEVAS och det va exakt det vi fick göra idag och alla som va på skytteholm och stötta oss.
STORT TACK TILL ALLA, UNDERBART!! Vi är fotfarande serieledare och det ska vi fortsätta vara, men vilken kämparinsats vi gjorde idag. Hela laget tillsammans, fyfan vad vi är starka. Det ska vi ha med oss framöver. För nu jävlar kör vi fullt fart framåt och håller tätt bakåt. Jag blev tårögd vid 2-1 målet, men vilken jävla känsla det va, den kommer aldrig försvinna tror jag. Hoppas alla kände så!! Jag va bara tvungen o skriva till alla som följer oss på våran blogg, vi älskar er o hoppas ni älskar oss.

NU jävlar ska jag fixa mig iordning för att åka till bröllopet ikväll. Nu mår man bra och kommer kunna sova HUR GOTT SOM HELST INATT. Till er alla som hatar oss, vi älskar er ändå!!!!! Vi ses o hörs sen.

Ps. Grattis Klara på födelsedagen och ha en toppen födelsedag, det förtjänar man efter en sån här vinst!!!
ÄLSKA AIK 2LAX11 , HEJA OSS!!!

Ha det så kuuuuuult allihopa, hej hej.

/ DC



NJUT AV BILDEN. HEJ SÅ LÄNGE.

Kommentarer
Postat av: Marcus

Jag är så himla stolt över det här laget!

2011-08-20 @ 19:07:01
Postat av: 8

¨FY FAN VA BRA NI E TJEJER

2011-08-20 @ 20:19:11
Postat av: # 12

Tack Marcus!!



MALIN , VI inte NI,,,,Du är en av oss :))

2011-08-22 @ 14:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0