Efterspelet AIK-SDFF 2-1 (0-1) "Tålamod, tålamod, tålamod.."


Tyvärr så kommer inte klippet up till kl.21 så ni får nog komma tillbaka för att se Glädje, Glädje och åter Glädje när vi gör 1-1, 2-1 och givetvis när matchen tog slut... Det var många känslor när jag satt och klippte ihop målen.. Jag jobbar allt för att det ska komma upp så fort som möjligt..

Jag återkommer dessutom någon gång imorgon med min reflektion över dagen.

Jag fick ju tydliga order i veckan om att inte hetsa inför matchen.. Så jag får väl hetsa så här i efterhand.

Det enda jag känner nu är att det här är så jävla fantastiskt!

Vi måste givetvis veta att det är 7st matcher kvar och dom måste också vinnas. Men dom två viktigaste matcherna i år, Sunnanå away och Sundsvall at home.. FY FAN VA SKÖNT ATT VINNA!!!!

Nu kämpar jag på med bredbandet så får ni läsa mer tankar under morgondagen.. Ni är alla med i min "bok" ni är alla värda att vinna idag och ni är alla värda att få vinna Norrettan 2011.. Nu jävlar så kör vi vidare!



Sparka först!


PJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0