Merhaba!!

Hos Gildiniz!!

Sådäärjaa!! Nu är man tillbaka från träningslägret och Turkiet, i och för sig så har vi varit hemma ett tag men jag har inte haft tid och blogga riktigt. Jag lovade ju innan vi åkte att jag skulle uppdatera lite på bloggen hur vi hade det där borta, så jag tänkte inte berätta så mycket utan visa några bilder istället och njuta av dom. Det visar ju hur bra vi hade det med allt, dock förutom vädret. Vi hade otur tyvärr, spöregna och skit....Men de hindrade inte oss från att ha kul iaf!!

Fast nu kan jag inte låta bli utan måste berätta lite iaf,,,,Vi tränade ibland 1 pass om dagen och ibland 2, sen hade vi även vår roliga inkilning. Det va kult!! Det va all inklusive hotell med mycket mat o dryck och massa trevligt folk! Jag åt så mycket att jag höll på o spricka,,,,men på hemmaplan så slipar vi formen för en comeback!! Sen måste jag även berätta, att turkarna på hotellet trodde jag va turk eftersom jag kunde några enstaka ord liksom, men de va skit kuult. Jag kan ju sjunga på turkiska så jag sjöng för dom istället. Och på affärerna så kunde man pruta en hel del.......

 

- Utsikten från hotellet.



- Poolen på hotellet



- Mmmm lite smått o gott.



- Lägrets höjdpunkter = baklawa



- Mera bakelser....



- Döner kebab, sjukt gott!!



- Inkilningen, lite spontana grejer!! haha




- Lite fotvård skadar inte :)



- Stranden på eftermiddan .



- Poolen på kvällen , vackert!!



- Jag o Gebro vår reseledare. Han var oxå syrian bara så ni vet :)



- Världen är min, the one and only!!!


* Det här kunde jag bjuda till er från lägret, nu äre 3 veckor kvar till seriepremiär och vi laddar för fullt. Hoppas vi ses på skyttan då!!

* Kör vi så kör vi, så enkelt är det.

Fooorzaaaa AIK 2lax12!!

Mvh/ DC#99




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0