Efter AIK-KIK.. "Nova Lee..."



Hej



Jag tänkte inte.. Men jag måste..



Ibland behöver man någonting.. Ibland går det över och ibland går det aldrig över...



Ibland är tankarna stora och ibland är dom små...



Men en jävla sak är jävligt säker.. Jag hoppas att ingen sitter hemma och tycker synd om sig själv!?..!?!

Vi har faan inte tid med det... Vi leder serien och även om glappet är lite mindre så handlar det bara om att vinna. Framförallt att vinna nästa match. Jag kan visa känslor, jag kan bli lätt retlig och jag kan framförallt bli förbannad i min strävan att prestera.. Det är fucking fotboll inte någon jävla raketforskning eller nått förbannat jävla sjukmedel vi utvecklar. De tär fotboll.. De tkan inte vara så jävla svårt.. När man ska försvara så ska man försvara och när man ska anfalla så ska man anfalla.. Förhindra mål och skjuta mål?!..

Vi har inte tid med att tycka att allt är skit.. För det är det inte.. Den här hösten kan bli fantastisk.. men vill vi inte det så får man räcka upp handen.. För då är man faan inte välkommen.. Publik som funktionärer som spelare.. Det är faan inte tillåtet.. och för helvete AGERA!!!..

Jag hoppas att måndagen blir energirik.. Inte som efter Sunnanå matchen då stämningen var dödsdömd.. Jag tål det inte.. och jag kan inte gör alla glada så ni får fan hjälpa till själva med att visa att fotboll är så fantastiskt att man bara vill ha mer och mer och mer..

Även om man någon gång kan göra fel eller kanske allt för ofta gör fel.. Gör bara rätt.. Låt inte världen gå under för ett, två eller tre misstag.. Gör bara rätt.. Gör bara.. Nu vill jag känna att nästa helg och helgerna efter det blir vackra, roliga och utvecklande. Det är upp till oss.. Alla behöver ge energi... ALLA.. Hjälp till nu..

Ge energi och pusha på nu.. Vi är just nu en bebis-Elefant som behöver en putt ut i vildmarken.. För alla hatar oss och vi får tyvärr klara oss själva.. Men fan va starka vi kan vara då!


Alla matcher är final nu! Alla matcher måste tas på samma sätt som Sundsvall "at home"... ALLA... snälla..


Det va vad jag har tänkt på den senaste timmen.. Ni är inte värda att se målen ikväll så ni får vänta till kl.16:00 på måndag!





23:27 - Rotebro

Efter dagens bravad att kunna förlora så måste man gå vidare. Man måste se ljus i slutet av tunneln och man måste framförallt ta sig mot slutdestinationen oavsett hur det kommer att se ut. Med ordet kärlek så talar man om det på absolut bästa sätt.. Ge allt men ta ingenting...


Ord blir till handling och mod blir till lust..  /PJ














Kommentarer
Postat av: Johanna

Gokväll :) Fin blogg, lust att följa varandra via bloglovin? Lämna en liten kommentar isåfall :) Gonatt!

2011-09-04 @ 00:35:18
URL: http://www.johannaagren.blogspot.com
Postat av: #86

Helt seriöst Men Fuck you!

2011-09-04 @ 01:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0