Shooo bree

Hej hej.

Vill börja med att säga att det är skönt att Patric har tagit beslut om att sluta blogga, nu har jag bloggen för mig själv i princip om ingen annan i laget vill blogga. Jag har ingen aning om varför han ska sluta, men han kanske känner att han har gjort "sitt" i bloggen. Han leker Mourinho,,,,,Enligt mig så har han inte gjort så mkt, jag har nog bloggat minst lika mkt om inte mer och kom med bättre blogg inlägg. Vi ska nog fotsätta ha bloggen där vi berättar vad som händer kring laget, matcher, träningar etc. Men frågan är om vi ska börja twittra nu, va sägs Patric?

Jag tänkte berätta lite om helgen som varit. Vi hade middag med hela AIK i fredags där det bjöds på mat, dryck, efterrätt etc. Vi va på råsunda resturangen för er som vill veta det, herrspelare till damspelare o styrelser o funktionärer fanns på plats. Jag vet inte om jag skulle kalla middagen för silver middag eftersom herrarna tog silver i allsvenskan, men jag skulle hellre vilja kalla det för guld middag eftersom vi vann norrettan och tog oss upp i allsvenskan. Man kan väl säga att det är lite kombinerat där. Men det har varit ett grymt AIK år iår iaf,,,nästa år kan det bara bli bättre då vi vinner SM-Guld 2lax12. Kör vi så kör vi,,,,,så enkelt är det!!

På söndag var det andra fesligheter, nämligen Syrianska lyckades vinna sin sista kvalmatch mot Ängelholm med 3-1 då man fick in 3-1 målet med 9 sekunder kvar att spela. Häftig känsla och kul upplevelse. Det är kul o ha ett lag i allsvenskan i Södertälje även om jag håller på Assyriska mer så känns det bra för min del. 
DE VI SOM E SURYOYE, DE VI SOM E SURYOYE!!! HEJA BROR.


* Nu kommer ett bildspel från guld/silver middan och kvalmatchen.

 

- Stjärnorna Alex o Daan :)



- Kungen Lorentzson och jag.



- Shamo o Victor



- D12 , M9 o Mourinho.



- Hej Damallsvenskan 2lax12, här kommer vi,,,,,,,



- Klippa toung klippa toung,,,,



- Kaoooooozzzzzz,,,,

Hoppas alla hade kult på resturangen, meen va hade ni för efterrätt? Hejdå mamma o pappa,,,,

The one and only

/ DC


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0