Mental istid... oktober är snart slut




Dra ett allvarligt skämt?!


När allvaret tar över så och mörkret är på sin plats så måste man lätta upp stämningen.
Det är inte långt kvar av oktober....


Jag behöver något att skriva om...


Efter mitt förra inlägg i lördags så var jag påväg till Malmoe för F17 slutspel. Jag skulle ha återkommit med en analys på vägen hem under söndagskvällen. Så blev dock inte fallet.. Jag hade inte tid och lust.. eller ork...

Men nu så sitter jag här och lyssnar på Peter LeMarcs "Evelina".. fin bit..

AIK blev 3a och enligt mitt tycke så borde det ha varit en första plats. Vi hade givetvis behövt sätta våra straffar men över 120 minuter så skapade vi något fler målchanser än Malmo. Men lotteri får ibland avgöra och det blev så i det här fallet.. Det vackra med fotboll.. Det viktigaste var att vinna mot Bye, Bye Bajen i en tredjepris match under söndagen.. samt att City slog United..

Jag har fått lite kritik för att göra allt för långa blogginlägg så jag stoppar här och hoppas att fler är nöjda.. Men mest så ville jag bara skriva av mig något och givetvis sätta in en bild på mig själv ni alla får njuta av!.. kram


PJ








Kommentarer
Postat av: #21

Hahaha känner mig inte alls träffad av "Jag har fått lite kritik..."



Jag tycker att detta var ditt bästa inlägg hittills i alla fall :p

2011-10-26 @ 21:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0