Cha cha bloggen

Nämen tjena hej hej hej.

Det va ett tag sen man va här o skrev. Tar ingen annan initiativ och skriver så gör jag det som vanligt. Men det är jävligt kul måste jag säga. Jag uppdaterade inte efter kvarnsveden matchen. Som vanligt tar jag lite bilder som visar dagen och självklart vinst med 2-0. Så gött!!



Dalahästen, betyder att vi är framme dalarna för match. Tack till Jackie som hann ta bilden från bussen.



Tack för bilden Suz, du är nog den "bästa" fotografen jag känner. haha



Hur dum kan man va egentligen? Suz lura Shamo genom att be henne ligga där och vi ska fota, men tanken va ju att göra Shamos kläder konstgräs. Det lyckades vi med!! 1-0 till Suz. Shamo = smart??



På väg in till omklädningsrummet visade Suz lite moves,,,,riktigt läckert!! hahaha



Signerad AIK tröja av oss spelare till dalagnagarna, tack för att ni kom o hejade på oss. Vi ses igen mot Gustafs.
Kom å ta oss!!! 



Smarrigt men mättande? God mat efter matchen elleeer,,,nästa gång blir det kebab utan dricka :) . 



Jackie e rädd för Jennie,,,,undra varför? För att Jennie är mkt större än henne eller...nästa gång ring mig Jackie, jag hjälper dig. 



Frisörsalong på bussen, Suz gjorde massa lockar på Jennie och efteråt var det Tessans tur. Naza va assistenten och hjälpte till med att hålla. Vi kan allt. 



Sist men inte minst, en vacker bild. TRO, HOPP, KÄRLEK!!!
AIK 2lax11 , kom kom kom, kom å ta oss. Vi finns på skip. 

Ps. Ge mig ett A, I , K , vad blir det DÅ? AIK,,,det va nog dagens höjdpunkt måste jag säga. Tack för mig....

Peace and love. 
/ Chamoun 


 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0