Projekt på väg till träning

Live från blåalinjen. Jag o Naaz har gått av alla stationer för att vänta på hjärndöda Shamo. Först väntar vi på henne i rådhuset och pratar med Naaz o säger att hon ska ta t-banan frå än centralen och vi skulle hoppa på i rådhuset. Men det roliga är att vi hoppar på tåget från rådhuset och Shamo kliver av!?!? Wtf?? Sen ringer vi Sham o kollar vart hon e, så säger hon att hon har klivit av i rådhuset? Man va Vrf? Haha jag dör av skratt medan jag skriver. Då klev vi av i fridhemsplan och Shamo sitter i rådhuset och tar inte nästa tåg för hon måste ta Akalla tåget, asså jäääärn,,,,,,haha. Men till slut så fann vi varandra, de va ju tur det iaf!! Det va dagens höjdpunkt!! Käärlek till dig mitt blomma den. / Daan & Naaz

Kommentarer
Postat av: PJ

Oria, Oria, Oria!!!!!!!

2011-03-22 @ 16:33:32
Postat av: PJ

Riverside!!! Motherfucker!!

2011-03-22 @ 19:28:52
Postat av: Anonym

Niiiiickyyyyyyyyy stoooooockhååååååååååååålm,,,,,,,,,fuuuuuuuuuuck yyyyyyyyyyyyyyy´allll

2011-03-23 @ 10:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0