LA MANGA!

Tja bloggen!

Trojkorna här, sista dagen i Spanien. Även om det har varit en händelserik och rolig vecka ska det bli riktigt skönt att komma hem till laget igen faktiskt. Lite depp har det varit nu så ska bli skönt att komma hem till Skyttan och få lite ny energi och få spela lite träningsmatcher!
Grattis till 5-0 vinsten riktigt, riktigt bra! Vi är så stolta över er :D
Annars är det inte så mycket nytt här borta.
Det har varit ganska blandade känslor här borta och vi har lärt oss mycket. Men det har varit skönt att vi har haft varandra.
Det är verkligen som jag sagt tidigare, AIK har internskämt så det tar ett tag innan dom andra förstår våra skämt och vissa förstår dom inte alls..

HÄR KOMMER BILDER FRÅN VECKAN SWEET! :D
puss på er alla ses imorgon!!
 




inga kommentarer tack jag(malin) vet att jag är längst...





Tess steker :D




Lägenheterna var döpta efter djur! FLAMINGO


Havet dåra...


pingisbordet- det va här vi hängde...


Moa med vår egna favvo-gubbe



pingvin...




Gul bil





Tapas baren nere i stan



Så kan de gå om man är me i sifferleken...


 Tessan var dålig i magen...


Därför behövdes denna...



Men jag älskar henne endå :)


:D


Räknar med full pott!

//trojkarna

Kommentarer
Postat av: PJ

Riktigt jävla stort!

Jag nämnde något igår om att dra ner på prutthumorn.. Men med den här inlevelsen så är ni värda varenda jävla poäng!!

Välkomna hem..

2011-03-09 @ 09:14:15
Postat av: Anonym

Mycket bra rapportering Malin!!!

Skönt att ni kommer hem nu, ni är saknade.

/ 22

2011-03-09 @ 09:33:16
Postat av: Anonym

Måste säga att jag gillar pingvin bilden.

2011-03-10 @ 11:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0