En torsdagskväll i gymmet...

Bra insats idag tjejer. Trots förlust:(
Sitter hemma i soffan och kollar på tv med mina blåslagna ben efter träningsmatch nr 2 mot Tyresö. Det blev tyvärr förlust med 3-1 men tycker dock att vi spelade en bra match över lag. Jag tänkte därför pigga upp er med att lägga in några trevliga bilder från torsdagsträningen som bestod av löpning runt Råstasjön på tid, intervaller och styrketräning.
Hanna Folkesson vet minsann hur man ska svanka... (Lite dålig aktivitet på Sus där kan jag tycka)
Folke vet minsann hur man svankar! Snygga tofflor med:) (Lite dålig aktivitet på Sus där i bakgrunden...)
Det här ser riktigt jobbigt ut!...(?)
Det där ser inte lätt ut Dani...
Ser fortfarande ut att vara lite dålig aktivitet där borta hos Sus...
Fortfarande lite dålig aktivitet borta vid Sus...
Känner av lite dålig stämning här tycker jag...
Är det bara jag eller är det lite dålig stämning här i utförandet av "liggande hunden"?
Det var allt för mig idag!
Ladda ordentligt nu inför matchen imorgon mot Bollstanäs!:)
XOXO #18

Kommentarer
Postat av: marcus

bra jobbat tjejer, ingen skam att förlora med 3-1 mot man city (tyresö)

2011-03-12 @ 21:11:41
Postat av: Anonym

Bra inlägg!! Gillar bilderna från gymmet :) haha

2011-03-12 @ 21:42:41
Postat av: Lejonhjärta

Wow och då menar jag woooowww... Mera av Folke vi vill se...



AIK.

2011-03-24 @ 02:22:37
Postat av: Bateman

vem är svanken?

2011-03-24 @ 02:33:19
Postat av: Lejonhjärta

Kör ni gym idag (torsdag) igen?! Vi vill gärna se fler gymbilder. Vad kör Folke för träningsschema? Hade varit kul att följa en spelare (läs FOLKE) en dag på¨gymet i bilder så här innan säsongsstart...



Så att man blir taggad inför säsongen och så...



Kämpa tjejer!!!

2011-03-24 @ 05:05:49
Postat av: AIK

Vore grymt om ni tog mer bilder på folke. Helt sjukt.Kan vara den snyggaste bruden jag sett.

2011-03-26 @ 13:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0