Cha cha bloggen igen....

Glömde säga berätta,,,,

Igår när jag kom hem med min fina blåtira så lura jag och min bror min mamma om att en man försökte rycka i min väska och att jag gjorde motstånd och sen att han knocka mig. Mamma blev helt hysterisk och ba,,,,waweeejlee, tyyp huuur kunde de gå till och typ höll på o gråta. Och sen fortsatte jag o min bror med att krydda på lite och säga typ att polisen kom till platsen osv, mamma blev typ galen. Sen skratta jag och berätta vad som hade hänt på riktigt och då blev hon lite lugn men tyckte ändå synd om mig. Hon ba tur att de inte kom i ditt öga, du hade blivit enögd hahahahhaha :D sköön morsa bree!!

aja de va det iaaf,,,,

Ps. Trodde vi va bröder Shamo , men fick reda på allt igår!! Tack för den hahaha.
PUUUSSS min bror älskar dig oxå.

/ 12.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0