Cha cha bloggen,,,,

Tycker det är dåligt att ingen tar ansvar o uppdaterar bloggen, så därför gör jag det (vem annars).
Lite mer ansvar av alla och lite bättre fart på plan och på bloggen,,,,,det va rätt jobbigt me löpningen igår men va fan man överlever ju dagen liksom. 


- Jag räknar ner dagarna till seriepremiären (30 dagar kvar).

- Jackie räknar ner dagarna tills hon fyller år och blir 18 "stor flicka" enligt henne själv.

- Kul att Jackie är med på sifferleken, hon har ju redan fått många boxar och kommer få ännu fler,,,,men va gör man inte för laget, eller hur Jackie? Kör vi så kör vi liksom, så enkelt är det!!

- Shamo säger att det är krig nu, enligt henne så är det hon och Petra mot mig (Chefen) och Naza. Vi får se vem som vinner, jag tror på oss såklart!

- Gillar att Sara har börjat käka mera kebab, hon hade käkat 2 ggr i hela sitt liv (sjukt). Kompis kebab är livet. Lär dig av Gurkan,,,,han älskar kebab. Jag ska ta dig till bästa kebabställena som finns. Skjutsar du hem mig så bjuder jag på kebab??

- Klara, hur är det me hjärnskakningen? Dags att sluta festa på sture tror jag,,,skoja bara!! Hoppas du är tillbaka snart.

- PJ.s citat gillar jag starkt - Niiiickyyy stoooooockhååååååååååååålm, fuck y`all. Kom o ta oss!!

Ps. AIK 2LAX11 = STOR FAMILJ, bara KÄÄRLEEK!!

Kolla på detta klipp, hon är ju hur skön som helst,,,,,,,
http://www.youtube.com/watch?v=x6ANJno8QbA

Peace and love
/ # 12






Kommentarer
Postat av: Kebab-frun

3;e gången man käka kebab o börjar gilla de blir man sjuk utav de o får hår i maten, fan skabb!! meeen s-tälje har nog riktig fresh-kebbubbisar så kanske får du skjuts danni o förhoppningsvis kommer kärleken till snusk-käket tillbaka!:D

2011-03-17 @ 14:11:40
Postat av: Anonym

hahahahahhaha aa i södertälje får du äta good kebab, det är där kebaben är god liksom. Skjutsar du hem mig så bjuder jag på kebab , ja svär!!

2011-03-18 @ 15:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0