Shlomo = Hej hej!

Nämen ser man på, jag är här igen och igen och igen. Jag tröttnar aldrig känner jag!! Det är hur kul som helst o vara här, känner att man får dela med sig lite av det roliga man har o ge. Det är kul, jävligt kul. Tankarna går och går, det bara snurrar i skallen, men frågan är om man verkligen ska tänka så mkt?? Det är väl bättre o bara  gå ut o köra,,,,

Matchen mot Själevad var viktig, skönt o  vinna som sagt. Det tog ett "tag" (70 min) innan vi fick in ledningsmålet, sen blev det 1 mål till några minuter senare. Skönt skönt!! Kände vi av paniken, njäää,,,vi visste att det skulle lossna förr eller senare,,,,och till slut kom det. Det kunde nog ha blivit fler än 2 mål kan vi konstatera. Men vinst som vinst och nu gäller det att samla ihop krafterna och göra en dunder bra träningsvecka fram till nästa match som är hemma på skytteholm mot Rågsved. Kom o kolla, vi bjuder på det vi kan!!



- Nästan framme i Ö-vik, det ser väl ut som i Sundsvall kanske lite värre i Ö-vik,,,,,



- Här ser vi berg o skog,,,,,hur fint e inte de raaa?!?!?!



- Maten efter matchen,,,,hur gott va inte de raa?!?!? Godare än maten innan matchen iaf,,,,,,Nu kan jag berätta varför jag tyckte gubben som fixade maten innan matchen va otrevlig. Jo det va nämligen såhär att han blev sur över att vi inte åt hela maten, men det han blev mest sur över var nog att han fick betala pengar för de kilon mat som slängs,,,,,sen vägrade han säga hejdå, så jag va tvungen o upprepa hejdå 2 ggr innan jag fick svar. Dit ska vi aldrig tillbaka!!! inte jag iaf,,,



- På väg hem,,,,huur sköön e inte jaa raaa???



- Björn Borg va oxå med oss på bussresan hem,,,,



- De va nog inte Björn Borg, det va vår egna lilla eller stora Malin Diaaaaaaaaaaaaz,,,,,oo huur måår hon raa?!?!


Lite andra roligheter som hände på bussresan:

- Jag vann på Yatzy 2 ggr,,,,

- Jag vann på land & stad leken,,,,,

- Vi ringde vår El Capitano och sjöng för henne, hon fyllde år för några dagar sen. EE KRATTIS DEN!!

- Vi tog med oss 3 poäng från Ö-vik, bondhålan.

- Vi va framme på skytteholm ca 01.00, kul kul.

- Malin sjöng på bussen, borde söka till idol kanske?? Eller,,,,,

- Vi bytte busschaufför på tillbaka vägen när vi va framme i Sundsvall

- Moa såg chauffören gå på bussen och blev rädd och undrade vem som körde bussen??

- Patric dog av garv för det,,,,,oo hur måådde haan raa?

Aja men det va lite av det roliga som hände,,,man kan väl inte berätta allt som hände på bussen heller?? Näää de håller vi för oss själva, d gillar vi. Vi som har så dålig stämning i laget,,,,but keep it real.

Go east go west Daniella is the best!!

/ DC

Kommentarer
Postat av: Djingis Khan

åå hur mår Irma ra?!..

2011-06-20 @ 15:10:47
Postat av: Anonym

Vi kan väl fråga henne?

2011-06-21 @ 04:45:51
Postat av: Anonym

ååå hur mar jag ra..

2011-06-21 @ 15:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0